جاده‌ خاکی

جاده خاکی سامانه ارائه‌ی تجربه‌ها و فعالیتهای هیجان‌‌انگیز گردشگری می‌باشد. پل ارتباطی میان گردشگران و جامعه محلی برای لذت‌بخش‌تر کردن سفر.

غیرفعال

جاده خاکی سامانه ارائه‌ی تجربه‌ها و فعالیتهای هیجان‌‌انگیز گردشگری می‌باشد. پل ارتباطی میان گردشگران و جامعه محلی برای لذت‌بخش‌تر کردن سفر.
شده از یکنواختی سفرها خسته شده باشید؟ شده آخر هفته‌ها دنبال یه فعالیت یا سرگرمی جدید و جذاب باشید اما همه‌چی تکراری شده باشه؟ دل رو بزن به جاده‌خاکی چون مسیر تجربه‌های هیجان‌انگیز از جاده‌خاکی می‌گذره! جاده‌خاکی سامانه ارائه‌ی تجربه‌های متفاوت و لذت‌بخش در مناطق مختلف کشوره که سعی داره به عنوان یه مسیر ارتباطی بین گردشگرها و جامعه محلی، سفرهای شخصی‌سازی شده‌ و جذاب‌تری برای گردشگرها رقم بزنه و اونا رو با جامعه محلی همراه کنه. گردشگری خلاق و تجربه‌گرا موضوعی‌ه که در دنیا جا افتاده و بسیار طرفدار داره. جاده‌خاکی به عنوان پیشرو در ارائه‌ی تجربه‌ها در ایران فعالیت میکنه. اندازه بازار براساس آمار ارائه‌شده توسط مرکز آمار ایران با هدف اولیه قرار دادن سفرهای داخلی، 28 میلیون نفر در سال (تعداد کسانی که در سال به قصد تفریح سفر می‌کنند): TAM 13 میلیون نفر در سال(تعدادی از اونها که آشنا به تکنولوژی هستند و ازش استفاده می‌کنند) : SAM 1 میلیون نفر در سال(هدفگذاری اولیه ما برای رسیدن در سال سوم فعالیت): SOM حجم کلی بازار ۱۳۰ میلیارد تومان است. با هدفگذاری ۵۰۰۰۰ تراکنش در سال اول و درصد کارمزد ۱۵ درصد، این درآمد در سال اول ۲۵۰ میلیون تومان است. بازار هدف گردشگرانی که به قصد تفریح، سرگرمی و یا کسب تجربه سفر میرن و به استفاده از تکنولوژی در سفر آشنا هستند که رده سنی ۱۸-۴۰ سال (به همراه خانواده‌هایشان) را شامل می‌شوند روش درآمدزایی کارمزد محور (۱۵درصد) از تراکنش‌های انجام شده هزینه ها سه بخش مهم هزینه‌های جاده‌خاکی را تشکیل میدن بخش اول) هزینه‌های توسعه کسب‌وکار (۴۸ درصد) بخش دوم) هزینه‌های بازاریابی(۳۸ درصد) بخش سوم) هزینه‌های توسعه محصول(۱۴ درصد) اطلاع رسانی ویدیو مارکتینگ - تشویق به تبلیغات دهان به دهان (این موارد استفاده از ظرفیت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی میباشند) سئو مزیت رقابتی تیم خوب، جوان، باانگیزه، متخصص و مستعد، هزینه‌ی پایین اضافه کردن مقاصد و تجربه‌های جدید، تجربه‌های تایید شده دستاوردها استارتاپ برگزیده دومین مسابقه استارتاپ ویکند گردشگری دانشگاه تهران - مهر ۹۷

ونو

ونو

  • ونو یک واسط بین برگزار کنندگان تورهای مسافرتی و گردشگران است.
رسپینا ۲۴

رسپینا ۲۴

  • رسپینا ۲۴ یک استارتاپ در شهر مشهد می باشد
لیدوما تریپ

لیدوما تریپ

  • پلتفرم یکپارچه رزرواسیون اقامتگاه های مردمی و بومگردی