تیله - دنیای خلاق کودکانه

تیله نرم افزاری است که در یک فضای شاد و مفرح بصورت هوشمند خلاقیت کودک را سنجیده و در قالب کارنامه خلاقیت به والدین وی ارائه می دهد.

غیرفعال

تیله نرم افزاری است که در یک فضای شاد و مفرح بصورت هوشمند خلاقیت کودک را سنجیده و در قالب کارنامه خلاقیت به والدین وی ارائه می دهد.
تیله یک محصول نرم افزاری هوشمند است که به دسته بندی کودکان پرداخته و کودکان را از نظر جسمی و روحی بررسی کرده و زمینه ی رشد خلاقیت کودک در خانواده را فراهم می آورد. در کنار کودک تیله به تربیت والدینی که بتوانند کودکان خلاق پرورش و تربیت کنند نیز کمک شایانی می کند. در انتها تیله کارنامه ی یک ماهه ی کودک را به والدین وی ارائه میدهد. برگ برنده ی تیله هوشمندی نرم افزار و علمی بودن آن است که طبق آخرین نظریات اندیشمندان حوزه علم روانشناسی راه اندازی شده و کاملا دقیق و هوشمندانه به بررسی خلاقیت کودک پرداخته. همچنین والدین و کودکان در روند سنجش یک ماهه اثری از تست های مکرر و ... نمی بینند و عملا تست ها در قالب سرگرمی ها و بازی های ارائه شده به کودکان از آنها گرفته شده و توسط نرم افزار لاگ برداری و در نهایت تبدیل به کارنامه ی خلاقیت می شود. در این پروژه ما فقط قصد فروش کارنامه ی خلاقیت کودکان را به خانواده های ایرانی داریم که می تواند درآمد سرشاری را عاید پروژه بکند. اندازه بازار طبق اطلاعات و آمار مسئولین ذی ربط بین 3 تا 7 میلیون کودک در کشور وجود دارد (خبر گزاری تسنیم به نقل از عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس ) که متاسفانه برای سنین 1 تا 7 سال این قشر از جامعه برنامه ی مدون و دقیقی یافت نشد لذا می توان با سرمایه گذاری هدفمند در این پروژه هم برای این افراد برنامه ی مدونی را اجرایی نمود و هم منابع درآمدی وسیعی را پیش بینی کرد. حجم کل مشتریان تیله شامل کودکان 1 تا 7 سال می باشد که جمعیت کل کودکان 5.000.000 نفر می باشد برای 5 میلیون کودک حداکثر 8 میلیون والدین می توانیم متصور باشیم که مطمئنا 4 میلیون نفر آنها سقف خرید را از این حوزه خواهند داشت ( به این دلیل که یا پدر یا مادر یکی از محصولات را برای کودک خود تهیه خواهد کرد ) بازار هدف کلیه ی والدین دارای فرزند بین 1 تا 7 سال با قابلیت دسترسی به اینترنت - حجم جامعه - 4.000.000 مشتری - پراکندگی جامعه - کل کشور - ویژگی های جامعه - مشتاق خرید محصولات ارزش آفرین برای فرزند خردسال خود - در جستجوی سیستم آموزشی خودکار که بتوانند زمان استراحت بیشتری داشته باشند - اکثرا شاغل و نیاز به تهیه ی ابزارآلات سرگرم کننده کودکان در این حوزه کودکان 1 تا 7 سال با قابلیت دسترسی به اینترنت - ویژگی های جامعه _ مشتاق استفاده از سرگرمی های بیشتر بصورت سخت افزاری و نرم افزاری - مشتاق تنوع در ارائه خدمات سرگرمی و تفریحی - حجم جامعه - 5.000.000 نفر - پراکندگی جامعه - کل کشور اقوام درجه 1 و 2 کودکان 1 تا 7 سال با قابلیت دسترسی به اینترنت - ویژگی های جامعه - به دنبال جذب ارزش بیشتر برای خود و آشنایان خود - حجم جامعه - 12.000.000 نفر - پراکندگی جامعه - کل کشور - مهدکودک ها روش درآمدزایی اصلی ترین جریان درآمدی پروژه تیله فقط فروش کارنامه خلاقیت به والدین می باشد و باقی خدمات ترجیحا رایگان ارائه خواهند شد کاری که اصلا هیچ کدام از رقبا انجام نداده اند. در ادامه به سایر جریان های درآمدی این پروژه اشاره ای می کنیم... 1. حق استفاده  به ازای هر روانشناسی نقاشی کودک 10.000 تومان  به ازای مشاهده کارنامه خلاقیت کودک در انتهای هر ماه 10.000 تومان حق عضویت • فروش کارت عضویت  فروش کارت خلاقیت به تمامی نهاد ها و ارگان های هدف با عضویت ماهانه 12.000 تومان و یکساله 100.000 تومان و استفاده از خدمات کارت به مدت یکسال به میزان نامحدود  جذب حمایت مالی پیش از تولید نرم افزار با ارائه نرم افزار بر روی سایت های جذب حمایت مالی بصورت دسته جمعی 2. قرض دادن / اجاره دادن • اجاره زیر ساخت به موسسات ، شرکت ها و مهدکودک ها با قابلیت اختصاصی سازی خدمات 3. اعطای حق امتیاز • اعطای حق امتیاز نمایندگی در سایر استانها در قالب تخصیص پورسانت ارائه خدمات آنلاین 4. تبلیغات درون برنامه ای هزینه ها هزینه های تولید محتوا 250.000.000 تومان تجهیزات سخت افزاری 100.000.000 تومان هزینه های تبلیغاتی سبک در سال نخست 120.000.000 تومان هزینه های سربار سه ماهه 105.000.000 تومان اطلاع رسانی  تبلیغات تلویزیونی رایگان در برنامه های مرتبط با کودکان  تبلیغات و جذب مشتری از طریق ایمیل مارکتینگ ( نیم میلیون ایمیل آماده )  تبلیغات و جذب مشتری از طریق اس ام اس مارکتینگ  تبلیغات و جذب مشتری از طریق سیستم جذب معرف بیشتر از طریق سیستم گوگل  تبلیغات و جذب مشتری از طریق جذب حمایت های ایرانسل ، همراه اول و رایتل و مجموعه انارستان در قالب ارائه نرم افزار بصورت رایگان بر روی تبلت کودکان و سیم کارت کودکان ( رایگان )  ارائه نرم افزار بر روی app Store های معروف ( بازار ، play store ، اول مارکت ، apple app store )  جذب مشارکت بخش کودکان بانک ملی (بالغ بر 1.000.000 نفر عضو این سامانه می باشند)  جذب مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ( بالغ بر 850 مرکز آماده ارائه خدمات می باشند )  ارائه یک ساله رایگان خدمات در راستای جذب مشتری در سال نخست و سرمایه گذاری بر روی سال های بعد ( برای مثال ارائه رایگان نرم افزار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای سال نخست و در دست گرفتن بازار کشور از طریق 850 مرکز کانون و شروع به درآمد زایی از محصول در سال دوم به بعد مزیت رقابتی ایجاد هوش مصنوعی سنجش خلاقیت کودکان که در اصل اختراع ما می باشد. دستاوردها نه فعلا این محصول در هیچ جا رونمایی نشده است و دلیل این امر جذب سرمایه مورد نیاز در جهت حضور با قدرت نرم افزار می باشد. البته بخش های محتوایی پروژه در مراحل نهایی می باشد.

لیگوکاپ

لیگوکاپ

  • مدرن‌ترین ابزار ثبت‌نام آنلاین و مدیریت مسابقات
اپیک

اپیک

  • تیم ما توانایی اینو داره تا با استفاده از هوش مصنوعی، رفتارهای مشتری رو در ...
الومیزبان

الومیزبان

  • سایت ساز و فروشگاه ساز به صورت آنلاین