فضای کاری منعطف با قیمت مناسب در سراسر ایران
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) کامسرا یک پلتفرم فضای کاری است که فضاهایی همچون کافه ها را برای کار کردن و برگزاری جلسه با دیگران به اشتراک می گذارد. اندازه بازار TAM: 8.000.000 نفر (کل ایران) SAM: 600.000 نفر (استان اصفهان) SOM: 100.000 نفر (شهر اصفهان) ورود به بازار: 3000 نفر بازار هدف 34 بخش مشتری شامل: طراحان، هنرمندان، دانشجویان، برنامه نویسان، مدیران کسب و کار، نویسندگان، حسابداران، استارتاپ ها، متقاضیان جلسه و ... ورود به بازار: 5 بخش از 34 بخش مشتری: برنامه نویسان، طراحان، دانشجویان، استارتاپ ها و متقاضیان جلسه. روش درآمدزایی 1. رزرو کافه (ساعتی، روزانه، ماهانه) 2. اینترنت کامسرا (در دسترس در همه فضاهای کاری) 3. درصد از فروش محصولات کافه (فروش از داخل اپلیکیشن کامسرا) 4. پرومد کافه ها داخل اپلیکیشن (تبلیغات، ارائه پیشنهاد به کاربران) هزینه ها - توسعه سایت و اپلیکیشن - منابع انسانی (بازاریابی، پشتیبانی، محتوا، تحقیق و توسعه، نمایندگان استانی و ...) - تبلیغات و اطلاع رسانی - تجهیزات - فضای کاری اطلاع رسانی 1- روابط عمومی (رسانه های اختصاصی کارآفرینی، استارتاپی، فریلنسری و ...) 2- توسعه کسب و کار (ارتباط و همکاری با سایت های فریلنسری و دورکاری) 3- رویداد (دورهمی تخصصی در فضاهای کاری) 4- به صورت محدود و سطحی: رسانه های اجتماعی، ایمیل، پیامک، شرکت در رویدادها مزیت رقابتی 1- ارتباطات گسترده با اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی ایران 2- تجربه راه اندازی و مدیریت و فعالیت در فضای کار اشتراکی 3- توسعه نرم افزار بر اساس اعتبار سنجی 4- اولین بودن در ایران