سامانه ابری گردشگری الکترونیک تورینو

با این سامانه میتوان با استفاده از تکنولوژی های ابری خدمات گردشگری فعالان گردشگری از جمله موسسات و گروه ها و ... رابه سرویس های الکترونیکی تبدیل کرد.

غیرفعال

با این سامانه میتوان با استفاده از تکنولوژی های ابری خدمات گردشگری فعالان گردشگری از جمله موسسات و گروه ها و ... رابه سرویس های الکترونیکی تبدیل کرد.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) سیستمی نوین با ایده ای جدید طراحی شده که فعالان حوزه گردشگری بتوانند امورات مربوط به خود از جمله فروش تورها، تبیلغات و بازاریابی، دریافت هزینه ها، برنامه ریزی سفر، اطلاع رسانی در مورد برنامه ها، ارتباط با مشتریان، ارتباط با همکاران، حسابداری و کنترل درآمد، ایجاد گزارش های متفاوت و صد ها امکان دیگر را بدون نیاز به خرید نرم افزاری بزرگ و استفاده از امکانات بلااستفاده، با هزینه های بسیار پایین تر آن هم فقط جهت مدت زمانی که مورد نیاز است، تهیه نموده و تا حد بسیاری از هزینه های خود بکاهند. همچنین نیازی به خرید آخرین نسخه نرم افزار و یا بروزرسانی دوره ای آن ندارند و این خدمات همیشه به روز می باشند. از فواید دیگر این تکنولوژی های Cloud Computing نیز این بوده که چون مقید به زمان و مکان خاصی نیستند؛ می توان همیشه و در همه جا حتی درسفر، کارهای مربوط به کسب کار خود را توسط این نرم افزارها انجام داده و نیازی نیست که حتما در محل کار خود بود. همچنین از لحاظ پاک شدن و از بین رفتن داده ها نیز ، به دلیل عدم نگهداری داده ها در یک مکان خاص می توان با خیالی راحت کارهای خود را انجام داد. اندازه بازار بنا بر آمار درگاه ملی آمار ایران فقط در سال 96 میزان تورهای برگزار شده بیش از 4 میلیون تور بوده و میزان تراکنشات آنلاین در حوزه گردشگری بنا بر آمار درگاه پرداخت شاپرک بیش از 134 هزار میلیارد تومان بوده است. قابل ذکر است که این آمار، آمار رسمی دولت بوده و آمار واقعی بسیار بیشتر از این می باشد. حتی بیش از نیمی از حجم تراکنشات مالی از طریق این درگاه نبوده که این موضوع نشان دهنده بازار بزرگ این حوزه می باشد. در مجموع، صنعت گردشگری و صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، دو حوزه کسب و کاری پول ساز می باشد که اگر این دو حوزه با هم ادغام شوند، سود بیشتری کسب خواهد گردید. با تخمین های صورت گرفته می توان پیش بینی نمود که در سال اول می توان ده درصد بازار فروش نرم افزارهای حوزه گردشگری رو در دست گرفت بازار هدف تمامی فعالیت های گردشگری از جمله گردشگری های داخلی و خارجی،تفریحی، طبیعت گردی، تاریخی، هنری، زیارتی، ورزشی، علمی، تجاری، فرهنگی، اکوتوریسم، غذایی، گردشگری سلامت و تمامی حوزه هایی که به گردشگری مرتبط باشند. مدل کاری این ایده به صورت B2B می باشد و تمامی فعالان گردشگری که در حوزه های فوق الذکر فعالیت داشته باشند و بخواهند خدمات گردشگری به مخاطبین خود ارایه بدهند؛ بازار هدف این محصول می باشند. چون در فروش این نرم افزار به تمامی گروه های ذکر شده فوق محدودیتی وجود ندارد، از ابتدای فروش در سال اول بر روی تمامی مخاطبین تمرکز خواهد گردید ولی ابتدای فروش با مدیران آژانس های گردشگری شروع خواهد شد. روش درآمدزایی مدل درآمدی این ایده به سه روش می باشد : روش یا فاز اول: فروش پکیج های سرویس های ابری روش یا فاز دوم: تبلیغات در شبکه های اجتماعی اختصاصی روش یا فاز سوم: فروش تحلیل های آماری توسط داده کاوی هزینه ها جمع کل هزینه های متغیر 7,324,200,000 جمع کل هزینه های ثابت 1,505,005,000 جمع كل هزينه ها 8,829,205,000 اطلاع رسانی از طریق بازاریاب ها و مسئولین فروش، همکاران ذینفع، کاتالوگ، دمو، نسخه آزمایشی ، تبلیغات اینترنتی و وب سایت محصول، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات رسانه ای، بازاریابی شبکه ای، هدیه معرف و ... مزیت رقابتی - استفاده از تکنولوژی ابری و مزایای آن سرعت، امنیت، مقیاس پذیری ، کارایی بالا، تعدیل بار، سرویس دهی مستمر و ... - کاهش مشکلات و هزینه های سیستمی کاهش قابل توجه هزینه ها و عدم نیاز به خرید، طراحی، نصب و پیکربندی و ... - افزایش در آمد با مدیریتی یکپـارچه استفاده از سیستم یکپارچه آنلاین جهت مدیریتی جامع و افزایش فروش و ... - یافتن مخـاطب هدف و تعاملات پایدار ایجاد شبکه اجتماعی اختصاصی گردشگری و تعاملات هدف دار گردشگری و ... همچنین به علت پیچیدگی کار و دانش فنی بالای مورد نیاز، انجام این پروژه به سادگی ممکن نیست و بخش های مختلف پروژه فاز به فاز اجرایی خواهند شد و ایده اصلی در مدت زمان طولانی (نه به یکباره) ارایه خواهد گردید. لذا ورود شرکتهای دیگر به این صحنه، مشکلی را به وجود نخواهد آورد و اگر ایده را کپی شود فقط بخش کوچکی خواهد بود و باید پیوسته منتظر آپدیت های مختلف برنامه باشند تا ایده اصلی را دریابند که این استراتژی باعث می شود رقیب ما پیوسته دنباله رو باشد و این کار اعتماد مشتریان وی را به شدت کاهش خواهد داد و بر روی وفاداری مشتریان ما موثر خواهد بود. دستاوردها در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری وزارت علوم شرکت داشته است.

رایانمهر

رایانمهر

  • رایانمهر یک استارتاپ در شهر تهران می باشد
دیالوگ

دیالوگ

  • دیالوگ، یک اپراتور مجازی هوشمند است که مانند اپراتورهای پشتیبانی در کسب‌وکارهای مختلف با کاربران ...
پتیا

پتیا

  • پتیا اپلیکیشن تخصصی ارائه خدمات به حیوانات خانگی است. علاوه بر خدمات مستقیم، پتیا یک ...