فروش آنلاین غذا با تمرکز روی مشتریان اسنپ فود , چیلیوری و ریحون هررستوران , با طراحی سایت اختصاصی برای رستوران ها (نمونه داخلی و خارجی نداره) طرح کسب و کار
ایده اصلی (مشکل / راه حل)
چندین مشکل رو برطرف میکنه :
از جهت رستورانها:
پایین آمدن کمیسیون
تسویه حساب روزانه
تقویت برندینگ خود رستوران
طراحی سایت اختصاصی برای رستوران
از جهت مشتری:
سرویس دهی بهتر
مشتری میتونه با تخفیف بیشتری غذاشو خرید کنه
اندازه بازار
اندازه بازار بسته به رستوران های اسنپ فود , چیلیوری , ریحون و... هر سال بزرگ تر می شود . طبق تحقیقات و سرمایه گذاری پیش بینی شده هر سال با یک رشد 70% روبه رو هست .
سال 1398 : 800 میلیارد
سال 1399 : 1360 میلیارد
سال 1400 : 2300 میلیارد
سال 1401 : 3900 میلیارد
سال 1402 : 6600 میلیارد
بازار هدف
رستوران ها و مشتریان رستوران ها
روش درآمدزایی
3% از هر سفارش
هزینه ها
جاری , پرسنل , تجهیزات , مارکتینگ
اطلاع رسانی
با توجه به اینکه ما داریم برای هر رستوران سایت اختصاصی طراحی میکنیم , همه ی رستوران ها خیلی خوب برای ارایه اطلاعات مشتریانشون و تبلیغات سایت رستوران داخل شبکه های اجتماعی ,محیط فیزیکی رستوران و غیره همکاری میکنند .
مزیت رقابتی
1. هزینه های مارکتینگ پایین نسبت به سایت های سفارش آنلاین غذا
2. سفارش روزانه بالا نسبت به مشتریان جذب شده
3. بازگشت سرمایه سریع
4. دسترسی به تمام اطلاعات رستوران (شماره تماس ها, شبکه های اجتماعی، اطلاعات اسنپ فود و ...)
5. فروش از طریق سایت رسمی رستوران که باعث اعتماد سازی بالا میشود.
6. امکان استفاده از پتانسیل های تبلیغاتی رستوران ها