ارائه خدمات پزشکی و پایش سلامت از راه دور

به دلیل وجود فرهنگ غلط مراجعه حضوری به پزشک متخصص هنگام بروز هر نوع مشکل سلامتی و همچنین کمبود وجود آگاهی کافی مردم، فقدان پایش و مراقبت‌های پس از درمان و ... هزینه و زمان بسیار زیادی هدر رفته و پیامدهای ناگوار زیادی پیش آورده است. این مسایل از طریق یک پلتفرم یکپارچه مبتنی بر اینترنت قابل رفع است که اصطلاحا به آن تله مدیسن و تله مانیتورینگ گفته می‌شود. استارتاپ تله طب این کار را با تمرکز بر نیازهای یک خانواده با محوریت زن باردار در قالب نرم‌افزار موبایل و وب‌سایت ارائه کرده است. اندازه بازار بر اساس آمار سرشماری سال ۹۵ جمعیت خانوار ایرانی بیش از ۲۴ میلیون است که با توجه به ضریب نفوذ ۷۶ درصدی اینترنت پرسرعت موبایل، ۱۸ میلیون خانوار از طریق گوشی هوشمند به اینترنت دسترسی دارند که مخاطبان تله طب را تشکیل می دهند. با فرض این که در هر خانوار فقط یک گوشی هوشمند وجود داشته باشد، بر اساس حداقل خدمت ارائه شده در تله طب اندازه بازار ۱۲۶ میلیارد تومان خواهد بود. بازار هدف هدف گذاری ما در سال اول جذب ۲۰۰ هزار نفر کاربر فعال خواهد بود که عمدتاً از میان خانم‌های بین سنین ۱۸ تا ۴۵ سال هدف‌گذاری شده است. تخمین ما از درآمد در سال اول حدود ۱/۵ میلیارد تومان است. روش درآمدزایی اصلی‌ترین جریان درآمدی تله طب که در حال تست اولیه است، فروش پلن‌های مراقبتی (بارداری و ...) است. ضمن این که هم اکنون از طریق کمیسیون مشاوره‌های اختصاصی نیز کسب درآمد صورت گرفته است. بر اساس سرویس‌های موجود در تله طب، پتانسیل زیادی وجود دارد که در زمان بالا رفتن تعداد کاربران فعال روزانه، جریان تبلیغات و معرفی محصول نیز راه اندازی شود. به نظر می رسد در بلند مدت داده‌کاوی اطلاعات جمع‌آوری شده در تله طب بتواند ارزش زیادی ایجاد کند. هزینه ها هم اکنون عمده ترین هزینه‌های تله طب بابت توسعه پلتفرم (نیروی انسانی و زیرساخت) و نیز تبلیغات و بازاریابی صرف شده است. اطلاع رسانی بازاریابی دهان به دهان توسعه بخش ارتباط با مشتری برای ایجاد وفاداری توسعه شبکه انسانی در شهرستان های کوچک برای معرفی محصول و خدمات برگزاری کمپین‌های سلامت همکاری با سایر استارتاپ‌ها برای تشریک کاربران و مشتریان مزیت رقابتی تله طب حدود ۴۰ هزار کاربر وفادار و فعال داشته است که ارزش زیادی برای ما دارد تجربه ی چندین ساله حضور در بازار سلامت، شناخت لازم و ارتباطات خوبی را برای پیش برد اهداف ایجاد کرده است تیم منسجم و فعال و خلاق دستاوردها برگزیده الکام استارز در الکماپ ۹۵ و حضور در نمایشگاه سبیت آلمان برگزیده اولین دوره جشنواره ملی ایران ساخت در بخش نرم افزار دریافت گواهی شرکت خلاق از معاونت علمی ریاست جمهوری

سیمرغ

سیمرغ

  • سیمرغ یک استارتاپ در شهر پردیس می باشد
پلاس ماد

پلاس ماد

  • پلاس ماد - سبک زندگی
زوپ

زوپ

  • مشاوره آنلاین با پزشکان