هالدیو مرجع تخصصی معرفی شرکت های تولید کننده و واردکننده لوازم آرایشی بهداشتی و صنایع وابسته به آن بصورت ‌B2B و B2C است.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) هابدیو در مرحله اول شرکت های تولیدکننده و واردکننده را معرفی و فروش محصولات را بصورت آنلاین انجام می دهد. با نبود مرکزی تخصصی برای خرید و فروش و بررسی مواد اولیه تا محصول نهایی این امر امکان پذیر می شود که کلیه این خدمات را در کمترین زمان و هزینه برای همکاران و مشتریان فراهم میکند. هالدیو سامانه آنلاین آرایشی بهداشتی شرکت های تولید و واردکننده است. هالدیو در مرحله بعد بنا بر نیاز های متعدد در این بازار و نیاز بسیار زیاد و کمبود آن مراحل بعدی را با تامین سرمایه و همراهی تیم تخصصی انجام می دهد که با انجام آن مشتریان با شخصیت های متفاوت را در بر می گیرد. تا به امروز که حدود یکسال از راه اندازی هالدیو می گذرد بازخورد گرفته شده و نیاز بازار را با نوع نگرش و کسب و کار فعلی حاکم بر آن بشدت حس می شود و این امر باعث رونق در کسب و کارها و ایجاد رقابت بهتر و علمی تری را به پشتوانه تیمی تخصصی از بازاریابان و کارشناسان صورت می گیردد. اندازه بازار با تجربه کاری چندین ساله در سمت های مختلف و چالش های پیش رو که برخی با هزینه های بسیار زیاد انجام می گیرد و برخی هم بنا به دیلایل متفاوت مدیریتی و نظارتی ابتر مانده و شاهد اتفاقات بوجود آمده هستیم. هالدیو یک نیاز اصلی در این صنف است و با شرایط متفاوت در سالهای اخیر این امر به شدت مورد نیاز است تا باعث ایجاد چرخه اقتصادی و رونق در این صنف می شود . مصرف بسیار زیاد لوازم آرایشی بهداشتی در ایران و قرار گرفتن در رتبه دومین کشور پرمصرف، موقعیت جغرافیای ایران در بین کشورهای افغانستان، عراق و کشورهای دیگر عربی و آذربایجان سبب می شود تا بازار بهتری را ایجاد کنیم و تولید را افزایش دهیم . هالدیو در نظر دارد تا با قرار دادن شرکت ها در یک بستر و معرفی محصولات این شرایط را بوجود آورد تا با تامین نیاز داخل کشور بتواند بازار خارجی و کشورهای همسایه را که به خوبی امکان رقابت دارد را پوشش دهد. بازار هدف با داشتن دیتای کامل از شرکت های این صنعت در فاز اول شرکت های تولید کننده و بعد وارد کننده و سپس شرکت های فروش . در مراحل بعدی با همراهی تیم شرایط را تعریف می کنیم که امکان دسترسی هر محصول در کمترین زمان ممکن برای مشتریان امکان پذیر شود این خود بزرگترین چالش شرکت های بزرگ است که هزینه های بسیار بالایی را صرف می کنند و همچنین شرکت های اینترنتی حال حاضر . روش درآمدزایی ایجاد اکانت ویژه، درصد فروش، قراردادهای پروژه ای و تبلیغات است. هزینه ها فضای کاری برای استقرار تیم و ... وسایل مورد نیاز مثل کامپیوتر، تلفن، اینترنت، میز و صندلی، دوربین عکاسی و وسایل عکاسی صنعتی تامین هزینه های بچه ها تا بهینه سازی و ارتقا کار اطلاع رسانی با توجه به اینکه دیتای کاملی از صنعت دارم و امکان اینکه بتوانیم در کمترین زمان و هزینه این تبلیغات را انجام دهیم . سپس با توجه به نبود مرجع خاصی در این مورد ظرف این یک سال بطور کامل راه های ارتباطی دیگر را بدست آورده ام و امکان این هستکه تا پایان تابستان سال ۹۸ در صورت همراهی تیم و جذب سرمایه در رتبه سایت های پر بازدید قرار گیریم. مزیت رقابتی رقبای کنونی بصورت تخصصی وجود ندارد اکثر رقبا بصورت کلی در زمینه های مختلف خدمات فروش را انجام می دهند. برخی از سایت ها نیز منوط به تبلیغات برای شرکت ها هستند . چند شرکت بزرگ مثل دیجی کالا، بامیلو و ... نیز نوع خدمات و فروش هالدیو را ندارند و سبک فروششان متفاوت است. و با توجه به سابقه کاری چندین ساله آگاه به نیاز ها و کمبود ها بازار هستم. دستاوردها بله درک کامل و نیاز بازار را بدست آوردم و راه های تسریع در رسیدن به این اهداف

دریاپ

دریاپ

  • این استارت‌آپ با مطالعه مشکلات پرداخت بدون تماس که با Qrcodes وNFC کار می‌کنند، ایده ...
فینوپا

فینوپا

  • فینوپا پلتفرم معاملات آنلاین، بازار استارتاپ‌های بازار سرمایه‌ و ارائه دهنده زیرساخت بورسی و بانکی ...
سامیار

سامیار

  • پردازش اطلاعات مالی و معاملات در حال وقوع به جهت انجام خرید و فروش اوراق ...