• اردیبهشت استودیو 

با همه گیر شدن اسمارت فون‌ها، تعداد بازیکنان بازی‌های ویدیویی در کشور روز به روز در حال افزایش است ولی متاسفانه بیشتر گردش مالی این صنعت از کشور خارج میشود و ما قصد داریم با طراحی و توسعه بازی‌های با کیفیت از خروج ارز جلوگیری کرده و سعی کنیم با صادرات بازی بخشی از پولی که از کشور خارج می‌شود را به ایران بازگردانیم.

  • اندازه بازار

در سال ۹۶ در ایران طبق آمار رسمی بنیاد بازی‌های ویدیویی در ایران بیش از ۲۰ میلیون نفر بازیکن بازی موبایل وجود دارد و طبق آمار نیزو بیش از ۶۰۰ میلیون دلار پول از کشور برای بازی‌های ویدیویی از کشور خارج شده است. بازار هدف بازار هدف بازی‌های موبایل عموم جامعه است ولی بیشتر از رنج ۱۵ تا ۳۵ سال است. طبق آمار آخرین محصولاتمان یعنی بازی کلماتیک و تور کلمات، بیشتر کاربران این بازی ها خانم‌های بین ۲۵ تا ۳۵ سال هستند و رده سنی کل کاربران هم در بازه‌ی ۱۸ تا ۶۵ سال است.

روش درآمدزایی بازی‌های ما به صورت فریمیوم در دسترس است و از طریق تبلیغات و فروش محتوای داخل بازی درآمدزایی میکنیم.

  • هزینه ها

هزینه‌های ثابت ما شامل هزینه تجهیزات و محل استقرار است و عمده هزینه‌های جاری ما شامل هزینه نیروی انسانی، تبلیغات و بازاریابی است.

بازی‌های ما از طریق مارکت‌هایی مثل کافه بازار، گوگل پلی، اپ‌استور دیگر مارکت‌ها در دسترس است همچنین از طریق رسانه‌های دیجیتال مثل تپسل و ... جذب کاربر میکنیم.

  • مزیت رقابتی

مزیت رقابتی بازی‌های موبایل، داده محور بودن آن است که ما با تجربیاتی که در تحلیل داده ها به دست آوردیم میتوانیم بیشترین درآمدزایی رو در بازی‌ها نسبت به رقبا داشته باشیم و همچنین تفاوت اصلی ما نسبت به رقبا، نوآوری در سبک هنری و گیم پلی بازی است.

  • دستاوردها

- بازی سانجو فرار در جشنواره گیم تهران نامزد بهترین بازی سبک رانر شده است.

- بازی کلماتیک برای چندین بار توانست در لیست پرفروش ترین ها و به‌روزرسانی های برگزیده کافه بازار قرار بگیرد. نسخه‌ی آی‌اواس این بازی توانست بالا ترین امتیاز را در میان کاربران اپل به‌دست بیاورد و به این ترتیب محبوب ترین بازی ایرانی سیب اپ شد. این بازی در بازه‌ی چهار ماهه پس از مهر ۹۷ رشد ۱۴۰۰ درصدی را از نظر تعداد کاربران تجربه کرد. هم‌چنین کلماتیک در جشنواره ایده های برتر سال ۱۳۹۷ استان قزوین، توانست عنوان سوم را کسب کند. 

 - بازی تور کلمات به دلیل نوآوری در سبک بازی های کلمه‌ای توانست محبوبیت زیادی در میان کاربران به‌دست بیاورد. به طوری که در طول سه ماه بالغ بر ۳۴۰ هزار نصب فعال گرفت و این روند در حال حاضر ادامه دارد. نسخه آی‌اواس این بازی نیز به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، ترکی و ژاپنی طراحی و بومی سازی شده و در اپ استور اپل منتشر شد. این بازی در حال حاضر کاربران فارسی، انگلیسی و ترکی بسیاری دارد و در کافه بازار در لیست پرفروش ترین ها است. لازم به ذکر است امتیاز کاربران به این بازی درحال حاضر ۴.۸ از ۵ می‌باشد.

- بازی در حال ساخت ما یعنی ۴ چرخه‌ها برنده بهترین بازی چند نفره آنلاین در جشنواره بازی موبایل خاورمیانه شد. این بازی در حال توسعه است و هنوز منتشر نشده.