اردیبهشت استودیو تیم طراحی و توسعه بازی‌های موبایل
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) با همه گیر شدن اسمارت فون‌ها بازیکنان بازی‌های ویدیویی در کشور روز به روز در حال افزایش است ولی متاسفانه بیشتر گردش مالی این صنعت از کشور خارج میشود و ما قصد داریم با طراحی و توسعه بازی‌های با کیفیت از خروج ارز جلوگیری کرده و سعی کنیم با صادرات بازی بخشی از پولی که از کشور خارج میشه رو به ایران برگردونیم. اندازه بازار در سال ۹۶ در ایران طبق آمار رسمی بنیاد بازی‌های ویدیویی در ایران بیش از ۲۰ میلیون نفر بازیکن بازی موبایل وجود داره و طبق آمار نیزو بیش از ۶۰۰ میلیون دلار پول از کشور برای بازی‌های ویدیویی از کشور خارج شده است. بازار هدف بازار هدف بازی‌های موبایل عموم جامعه است ولی بیشتر از رنج ۱۵ تا ۳۵ سال است. طبق آمار آخرین محصولمان کلماتیک بیشتر کاربران این بازی رو خانم‌های بین ۲۵ تا ۳۵ سال تشکیل داده است و در کل کاربران از ۱۸ تا ۶۵ سال هستند. روش درآمدزایی بازی‌های ما به صورت فریمیوم در دسترس است و از طریق تبلیغات و فروش محتوای داخل بازی درآمدزایی میکنیم. هزینه ها هزینه‌های ثابت ما شامل هزینه تجهیزات و محل استقرار است و عمده هزینه‌های جاری ما شامل هزینه نیروی انسانی، تبلیغات و بازاریابی است. اطلاع رسانی بازی‌های ما از طریق مارکت‌هایی مثل کافه بازار، گوگل پلی، سیب اپ و دیگر مارکت‌ها در دسترس است همچنین از طریق رسانه‌های دیجیتال مثل تپسل و ... جذب کاربر میکنیم. مزیت رقابتی مزیت رقابتی بازی‌های موبایل استفاده از دیتا است که ما با تجربیاتی که در استفاده از دیتا به دست آوردیم میتونیم بیشترین درآمدزایی رو در بازی‌ها نسبت به رقبا داشته باشیم و همچنین نوآوری در سبک بازی و سبک هنری بازی تفاوت اصلی ما نسبت به رقبا است. دستاوردها بازی در حال ساخت ما ۴ چرخه‌ها برنده بهترین بازی چند نفره در جشنواره بازی موبایل خاورمیانه شد و همچنین بازی سانجو فرار در جشنواره گیم تهران نامزد بهترین بازی سبک رانر شده است.