اینفوگرامر بستری برای انجام پروژههای محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشنگرافیک، استاپموشن، گزارشنویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ
اینفوگرامر بستری برای انجام پروژههای محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشنگرافیک، استاپموشن، گزارشنویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ
مشکل برای شرکت های کوچک و متوسط: 1- عدم امکان استخدام نیروی تمام وقت و عدم دسترسی به فریلنسرهای ماهر 2-عدم آگاهی از هزینه متناسب برای انجام یک پروژه 3-زمانبر بودن انجام پروژه باسپردن به شرکت ها با توجه به روزهای تعطیل مشکل برای فریلنسر: 1- عدم اطمینان بر دریافت وجه بعد از اتمام پروژه 2-عدم دسترسی به کارفرماها و پرداخت هزینه مارکتینگ 3- پایین بودن سطح کیفی و دستمزد در پلتفرم های فریلنسری راه حل برای شرکت ها: 1- امکان تخمین هزینه متناسب با پروژه 2-دسترسی به بانک فریلنسرهای ماهر 3-تسریع در انجام پروژه و پیشرفت کار حتی در روزهای تعطیل راه حل برای فریلنسرها: 1- اطمینان از دریافت وجه بعد از اتمام پروژه 2-دسترسی به بانکی از پروژه با قابلیت انتخاب 3-کسب درآمد منطقی متناسب با ارزش فعالیت انجام شده اندازه بازار TAM رشد درخواست برای تولید محتوا دیداری تمام شرکت های کوچک و متوسط فعال در ایران استارتاپ ها بازار هدف 9 میلیارد 600 میلیارد 1350 میلیارد 2250 میلیارد روش درآمدزایی 1- اشتراک دوره ای کاربران 2-پورسانت از هر پروژه 3- آموزش هزینه ها 1- بازاریابی کارفرماها 2- جذب و سطح بندی فریلنسرها 3- دفتر و تجهیزات 4-توسعه پلتفرم 5- نیروی انسانی 6- سرور 7-تبلیغات اطلاع رسانی مارکتینگ مجموعه از کانال های متفاوت انجام میشود که به شرح زیر می باشد: سوشیال مارکتینگ: تمرکز در توییتر، اینستاگرام و لینکداین روابط عمومی: با استفاده از قدرت رسانه های دوستان و رسانه های خود خدمات خود را معرفی میکنیم. رویداد: با شرکت در رویدادهای مهم و برگزاری رویداد های مرتبط به حوزه خودمان را معرفی میکنیم. SEO: تولید محتوای آموزشی در وب سایت و انجام بهینه سازی برای موتورهای جست و جوگر قسمت زیادی از ترافیک سایت را از موتورهای جست و جوگر دریافت میکنیم. ایمیل مارکتینگ: با ساخت برنامه ایمیل مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ به صورت automation یک مسیری برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان مان داریم. ارتباط با مشتریان: با داشتن ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین و لحظه ای و شناخت مخاطبان بهتر میتوانیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم. مزیت رقابتی برای شرکت ها: ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، سرعت انجام کار، پرداخت امن، نسبت برآورد آنالین هزینه، کیفیت به هزینه،سطح بندی فنی فریلنسرها برای فریلنسرها: ضمانت دریافت وجه در صورت تکمیل پروژه