اولین پلتفرم آنلاین آسانسور و پله برقی
ارایه خدمات صنعت طرح کسب و کار
ایده اصلی (مشکل / راه حل)
آراد پندار رسام (آپ رایز) سامانه ى خدمات نوين و آنلاين صنعت آسانسور و پله برقى با اهداف آموزش محور ضمن دريافت مجوز هاى لازم در جهت رفع موانع و مشكلات خدماتى و افزايش علوم مربوط به صنعت مى باشد. مخاطبين آراد پندار رسام (آپ رایز) مى توانند با مراجعه به سايت و اپليكيشن خدمات مورد نظر خود
١.سرويس و نگهدارى آسانسور و پله برقى
٢.خرابى آسانسور و پله برقى
٣.بيمه ثبت كرده
اپلیکیشن خدمات آسانسور و پله برقی
و در كوتاه ترين زمان ممكن به نتيجه دلخواه خود دست يابند. علاقه مندان و دست اندركاران صنعت نيز با مراجعه به بخش آموزش آراد پندار رسام (آپ رایز) مى توانند در دوره هاى تخصصى تحت نظر سازمان فنّى و حرفه اى شركت كرده و در جهت علمى شدن و فضاى آكادميك صنعت قدم بگذارند.
مشکل اصلی نبود خدمات صحیح و علمی و در انتها عملی که نیازمندان این خدمات را در ابتدا ایجاد نیاز نکرده و با آگاه نشدن این قشر هزینه های مادی و معنوی فراوانی را متحمل به این قشر کرده:با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها انجام نشدن خدمات آسانسور و پله برقی جدای از منظر امنیت جانی افراد هزینه های سنگینی جهت تعویض و نوسازی
اندازه بازار
هر آسانسور نیازمند خدمات سرویس و نگهداری و بیمه و تعمیر خرابی های آپ رایز می باشد
ارقام دقیقی از تعداد آسانسور های موجود در استان تهران به دلیل نبود استاندارد قبل از سال 86 موجود نبوده . اما به گفته ی دبیر اتحادیه نزدیک به 400 هزار آسانسور فعال وجود دارد.
هدف ابتداییه آپ رایز از پلتفرم در حال حاضر ارایه خدمات بوده اما در آینده نزدیک اهداف فروش و واردات قطعات و ارایه آن در بستر سایت و اپلیکیشن را دارد
بازار هدف
بازار آپ رایز تمامی افراد یا ساختمان های دارای آسانسور می باشد
در سال اول با توجه به هدف اولیه ارایه خدمات
مخاطب آپ رایز مدیران ساختمان بوده
سازندگان ساختمان نیز کمک قابل توجهی در رسیدن و اتصال این خدمات می توانند داشته باشند
همچنین علاقه مندان صنعت جهت آموزش
روش درآمدزایی
معوض ارایه خدمات 4 گانه شرکت به صورت ماهیانه از مشتریان خود هزینه دریافت می کندد
نکته تجاری این خدمات ماهیانه بودن آن و تکارار آن بوده
مقدار هزینه دریافتی در ماه برای سرویس و نگهداری و تعمیر 50 درصد به تکنسین رسیده و مابقی به شرکت
هزینه دریافتی از بیمه 80 درصد جهت شرکت بیمه و بیست درصد سهم شرکت می باشد
هزینه ها
هزینه ی به روزرسانی و نگهداری پلتفرم( سایت اپلیکیشن)
هزینه محل شرکت (اجاره) هزینه های الزامی مانند قبوض... و وسایل مورد نیاز شرکت
و بخش اصلی هزینه تبلیغات می باشد
اطلاع رسانی
تبلیغات به 2 بخش فیزیکی و مجازی بوده
با توجه به تفاوت فرهنگ و برداشت مردم نیازمند اجرای جفت شکل این تبلیغات و البته موثر بوده
از تبلیغات بیلبوردی و نمایشگاهی تا اس ام اس مارکتینگ ایمیل مارکتینگ
تبلیغات اینستاگرامی و تلگرامی
مزیت رقابتی
پلتفرم آنلاین بزرگترین مزیت رقابتی این مجموعه بوده
نیروهای آموزش دیده
پیگیری آنلاین
ارایه خدمات دقیق مبتنی بر سیستم ها و استاندارد اروپا
دستاوردها
در برنامه و یا جشنواره ای حضور نداشته ایم