دیالوگ، یک اپراتور مجازی هوشمند است که مانند اپراتورهای پشتیبانی در کسبوکارهای مختلف با کاربران مکالمه میکند و به سوالاتشان پاسخ میدهد.
دیالوگ، یک اپراتور مجازی هوشمند است که مانند اپراتورهای پشتیبانی در کسبوکارهای مختلف با کاربران مکالمه میکند و به سوالاتشان پاسخ میدهد.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) جلب رضایتمندی مشتریان، مهمترین عامل در افزایش فروش کسبوکارهاست که بدون ارائه یک پشتیبانی با کیفیت امکانپذیر نیست. ایجاد یک تیم از اپراتورهای پشتیبانی که پیام یکسانی را به کاربران منتقل کنند، در کمترین زمان ممکن به سوالات پاسخ دهند، بتوانند به طور شبانهروزی و در ایام تعطیل در دسترس مشتریان باشند، همیشه با روی خوش برخورد کنند و گزارشهای دقیق از بازخوردهای کاربران آماده کنند، فرایندی بسیار پرهزینه و پرچالش است. به علاوه با افزایش تعداد مشتریان، تعداد اپراتورها و پیرو آن هزینههای پشتیبانی به تناسب افزایش مییابند. با این وجود، 60 تا 80 درصد از مکالمات بین اپراتورها و کاربران، تکرارپذیر هستند و میتوان از تکنیکهای هوش مصنوعی برای پاسخدهی خودکار به آنها استفاده نمود. دیالوگ، یک اپراتور مجازی هوشمند است که وارد تیم پشتیبانی کسبوکارها میشود و به تمام کانالهای ارتباطی مانند لایوچت سایت، پیامرسانها، سیستمهای مدیریت ایمیل و تیکت و CRMها متصل میشود و مانند اپراتورهای پشتیبانی به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ میدهدو به طور هوشمند خودرا آموزش میدهد و کیفیت پشتیبانی را افزایش میدهد اندازه بازار اندازه بازار اپراتورهای مجازی هوشمند، در دنیا در سال 2020 به 8 میلیارد دلار میرسد و نکته قابل توجه این است که این بازار با نرخ مرکب سالانه 36٪ در حال رشد است. در ایران، هزینهای که به طور سالیانه برای پشتیبانی متنی در کسبوکارهای فعال اینترنتی پرداخت میشود، ۱۵۵ میلیارد تومان است که با نرخ رشد مرکب سالانه 45٪ در حال رشد است. با توجه به این که آمار دقیقی از بازارهای سنتی مانند حجم کار اپراتوری فروشگاههای بزرگ و نمایندگیهای لوازم خانگی(به طور مثال) و همینطور بازارهای دولتی مانند بانک، بیمه، پلیس، قوهقضائیه و ... در دست نیست، میتوان گفت اندازه این بازار به طور سالیانه بسیار بیشتر از رقم تخمین زده شده، است. بازار هدف دیالوگ میتواند در دو بخش به کسبوکارهای هدف خدمترسانی کند: ۱- ارائه خدمات پشتیبانی و کاهش هزینه دیالوگ میتواند با ورود به تیم پشتیبانی کسبوکارها و اتصال به کانالهای مکالماتی مختلف آنها با کاربران خود، به طور 24 ساعته و در تمام روزهای سال در دسترس کاربران باشد و در کمترین زمان ممکن به سوالاتشان پاسخ دهد. کسبوکارها دیگر نیازی به استخدام اپراتورها در چند شیفت کاری و افزایش تعداد آنها متناسب با تعداد مشتریان نخواهند داشت. ۲-افزایش فروش و تولید سرنخ دیالوگ میتواند بدون محدودیت با کاربران صحبت کند و بخش قابل توجهی از کاربرانی را که برای اولین بار وارد سایت شدهاند درسفروفاداری مشتریان پیش ببرد و نرخ فروش و تولید سرنخ را افزایش دهد. در ادامه لیستی از بخشبندی بازار و مشتریان هدف ارائه شده است فروشگاه آنلاین هاستینگ ISPها کاریاب سلامت (پلتفرم اتصال پزشکان و بیماران) آموزش مجازی خدمات پرداخت بینالمللی MarketPlaceها تاکسی و پیک موتوری اینترنتی گردشگری دلیوری غذا فروشگاههای فیزیکی نمایندگیهای خودروسازان بانک، بیمه شهرداری قوه قضاییه و ... روش درآمدزایی مدل درآمدی دیالوگ به صورت Subscription است و براساس ویژگیهای مختلفی که استفاده میشود و سقف پاسخهای خودکار تولید شده، پلنهای مختلفی با قیمتهای متنوع طراحی شدهاند. همینطور برای کسبوکارهایی که حجم پشتیبانی بالایی دارند (نیاز به بیش از یک اپراتور پشتیبانی دارند) پلن سازمانی با ارائه لایسنس سالیانه در نظر گرفته شده است. برای مشاهده لیست قیمتها و پلنها میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید. http://diaalog.ir/price هزینه ها هزینههای ارائه سرویس به دستههای زیر قابل تقسیمبندی است: ۱- هزینه نیروی انسانی ۲- هزینههای بازاریابی -ساخت ویدیو و داستانهای موفقیت از مشتریان -شرکت در نمایشگاهها (یکی از موثرترین کانالهای جذب مشتری ما) -تبلیغات دیجیتال -اسپانسرشیپ -رپرتاژ خبری -توزیع خودکار رزومه اپراتور دیالوگ بین شرکتهایی که آگهی استخدام اپراتور در سرویسهای کاریابی میدهند. ۳-هزینههای جاری: -زیرساختها (سرورها) -هزینههای عملیاتی 4- تجهیزات -سیستمهای کامپیوتری مورد نیاز (شامل یک سرور با پردازنده گرافیکی برای اجرای الگوریتمهای یادگیری عمیق) -تجهیزات مورد نیاز دفتری ۳- اطلاع رسانی کانالهای اصلی برای جذب مشتریان به شرح زیر میباشند: -ساخت ویدیو و داستانهای موفقیت از مشتریان -شرکت در نمایشگاهها (یکی از موثرترین کانالهای جذب مشتری ما) -تبلیغات دیجیتال -اسپانسرشیپ -رپرتاژ خبری -توزیع خودکار رزومه اپراتور دیالوگ بین شرکتهایی که آگهی استخدام اپراتور در سرویسهای کاریابی میدهند. مزیت رقابتی این محصول در دسته محصولات با High Tech قرار دارد و ارائه آن روی زبان فارسی چالشهای زیادی را در پی خواهد داشت. از آنجا که تیم دیالوگ در سال 95 با استارتاپی به نام کامنتماینر در حوزه پردازش متون کوتاه محاورهای فارسی در شبکههای اجتماعی، وبسایتها و اپلیکیشنها کار خود را شروع کرده و هسته پردازش متن خود را در طی ۲ سال با همکاری با کسبوکارهای بزرگی مانند ایرانسل، بامیلو، کوییزآوکینگز، دیوار و ... تکمیل کرده است، توانسته به راحتی و در طی کمتر از ۶ ماه به محصول جدید برسد. یکی دیگر از مواردی که در لیست ویژگیهای دیالوگ وجود دارد و توسعه آن از رقبا زمان و هزینه بسیار زیادی خواهد گرفت ویژگی یادگیری خودکار از مکالمات اپراتورهای دیگر است. دستاوردها جایزههای کسب شده توسط تیم در سالهای اخیر: ۱- کسب رتبه سوم الکاماستارز سال 96 (کامنتماینر) ۲- کسب رتبه اول مسابقات VC-Cup شریف در سال 96 (کامنتماینر) ۳- کسب عنوان Supernova Top 50 در نمایشگاه جیتکس دبی 2017 (کامنتماینر) ۴- کسب ربته دوم الکاماستارز سال 97 (رونمایی اولیه دیالوگ) ۵- کسب رتبه سوم و اخذ نشان شرکت خلاق در نمایشگاه تراکنش ایران در سال 97 (دیالوگ) ۶- کسب رتبه دوم در مسابقات جاده ابریشم سال 97، رویداد تهران (دیالوگ) دستاوردهای مالی و غیر مالی تیم در ۶ ماهه دوم سال 97: ۱- ارائه پشتیبانی خودکار معادل بیش از ۹۰۰ نفرساعت کار اپراتوری ۲- دریافت بیش از 100 هزار پیام از کاربران و پاسخگویی بیش از 65 هزار پیام به طور خودکار ۳- دقت 93.2٪ به طور میانگین در پاسخگویی به سوالات مشتریان در ۶ ماهه دوم سال ۴- جذب حدود ۲۰ کسبوکار مختلف و ساخت ربات برای آنها دستاوردهای مالی: ۱- فروش ۳ لایسنس سالانه در دوماه آخر سال 97 ۲- ارائه سرویس افزایش فروش در ۲ اپلیکیشن و سایت ۳- فروش پلن پایه به ۳ کسبوکار کوچک