عبور نور از درون بتن (سنگ مصنوعی) وگرانیت مصنوعی( بتن نیمه شفاف) جهت نورپردازی محیطی و تامین روشنائی با حذف کلیه المانهای مزاحم وسازگار با معماری نوین
عبور نور از درون بتن (سنگ مصنوعی) وگرانیت مصنوعی( بتن نیمه شفاف) جهت نورپردازی محیطی و تامین روشنائی با حذف کلیه المانهای مزاحم وسازگار با معماری نوین
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) هدف از ساخت نور سنگ در سه طرح شامل : 1- نانو نور بتن 2- نور سنگ مصنوعی 3- نور سنگ گرانیتی ، تامین روشنائی و نورپردازی نمای داخلی و خارجی ساختمانها ، فضای سبز ، استخر ، آبشار و فواره و به عبارت دیگر کاربری در صنعت راه و ساختمان ، شهرسازی و مبلمان شهری و بین شهری به گونه ای که منابع نور قابل رویت نباشد و یا جلب توجه نکند. همچنین با معماری پیرامونی خود اعم از معماری سنتی یا مدرن کاملا همخوانی داشته باشد و جزء صنایع سبز و غیر آلاینده باشد . دریک عبارت ساده و مختصر هم زیبای کامل داشته باشد و هم جذاب و گیرا باشد . و بر اساس طرح ارائه شده توسط مشتری تولید ، نصب و اجراء گردد . اندازه بازار بازار در دو بخش داخلی و خارجی می باشد بخش داخلی شامل بویژه کلان شهرها و شهر های توریستی در مرحله نخست ، و سپس سایر شهرهای ایران که تا کنون در بازه شش ماه نخست تولید بیش از ده میلیارد توامن فروش داشته ایم . صادرات : با توجه به آنکه تنها تولید کننده نور سنگ کاملا بتنی در دنیا می باشیم و رقیب ما کشور آلمان نوع پلیمری بتنی را تولید می کند می توان در حوزه خلیج فارس ، اوراسیا و اروپا بازار چند ده میلیون دلاری داشت . بازار هدف فروش و اجراء نور سنگ در مرحله نخست کلان شهرها و شهرهای توریستی شامل اجراء مبلمان شهری نمای کلیه واحدهای مسکونی ، تفریحی، اقامتی، مذهبی ، فضای سبز ، استخر، آبنما و فواره،آبشار و آکواریم، پیاده رو ، محوطه ، خطوط عابر پیاده ، جاده و اتوبان ، کنارگذر و لجکی، زیرگذرها و تونل ، باند فرودگاه و مترو به صورت خلاصه هر کجا که در نما سنگ یا لامپ قابل نصب باشد این محصول نیز قابل استفاده می باشد .مجتمع وانبوه سازان ، ویلا سازان ، هتلها ، پیمانکاران راه و ساختمان و شهرسازی ، شهرداری ها ، راه و ترابری ، واحدهای شخصی ساز ، سازندگان آبنما و استخر ، منابع آب مصرفی روش درآمدزایی فروش و اجراء مستقیم برای مصرف کنندگان انبوه با تضمین کیفیت محصول _ گارانتی عیب ذاتی محصول هزینه ها هزینه های ثابت شامل : سوله حدود 200 متر مربع 300 میلیون تومان و ماشین آلات 100 میلیون قالب 50 میلیون ، وسیله حمل 150 میلیون سایر 100 میلیون تومان مجموعا هفت صد میلیون تومان سرمایه در گردش : چون تولید و اجراء نور سنگ بر اساس اول سفارش و سپس تولید محصول می باشد ، سرمایه در گردش آنچنانی در مرحله قبل از تولید نداریم اما هم زمان بعد از تولید حداکثر 30 درصد هزینه تولید شامل شن و ماسه ، سیمان ، رزین و لامپ های کم مصرف و حدود 10درصد هزینه اجراء پروژه که مجموعا 40 درصد اطلاع رسانی با توجه به آنکه بزرگ ترین مصرف کنندگان اولیه محصولات کلان شهرها و شهر های توریستی می باشد .اولویت اولیه اطلاع رسانی شرکت در نمایشگاه های تخصصی مانند نمایشگاه بین الملی ساختمان ، نمایشگاه دکوراسیون و معماری داخلی ،نمایشگاه خدمات شهری و مبلمان شهری اولویت دوم تبلیغ و اطلاع رسانی از طریق رسانه های تصویری و مجلات تخصصی ساختمان و معماری می باشد . مزیت رقابتی دسترسی به منابع اولیه داخلی و محلی به مقدار بسیار زیاد و ارزان نسبت به تولیدات رقبا تکنولوژی انحصاری شرکت ایده و اختراع نبود رقیب داخلی با توجه به انبوه تولید کننده تمامی در حد تولید جزء بوده و تولید کننده انبوه در ایران نداریم ، و نوع تولید آنان کثرتا پلیمری می باشد . وجود یک رقیب عمده آلمانی دارای 16 نمایندگی در سطح دنیا که محصول رقیب پلیمری بتنی می باشد و منابع نور بر خلاف تولید ما قابل رویت می باشد . دستاوردها انعقاد و اجرای چندین پروژه با شهرداری بجنورد و مسجد سلیمان بالغ بر بیش از ده میلیارد تومان در بازه شش ماه اول تولید