«نی نی بان» در آذر 1392 با هدف آگاهی بخشی به والدین در مسیر بچه دار شدن و بعد از آن، راهنمایی در راه فرزندپروری متولد شد.
در طی مسیری که تا امروز طی شده، توجه به خانواده نیز مورد توجه جدی تر واقع شده، چرا که فرزند در کانون آن تعریف می شود و چند و چون وضعیت خانواده به عنوان کیفیت زمینه های رشد او بسیار قابل تامل است.
«نی نی بان» سعی می کند نیازهای اطلاعاتی و فرهنگی خانواده ها را به کمک مخاطبانش درک کند و بعد، برای تولید و ارائه محتوای درخور شأن مخاطبان، همه تلاش خود را به انجام برساند.
توسعه این محصول خانواده محور ایجاب می کرد اپلیکیشنی قدرتمند را به آنها عرضه کند که این اتفاق نیز در زمستان 1393 افتاد. حالا گروه محتوایی «نی نی بان» در تعامل بی واسطه، نیازهای مخاطب را از سوالات متداول و تخصصی گرفته تا سفارش تولید مطلب با موضوعات مختلف دریافت می کند و نتیجه ای درخور را برای ایشان تدارک می بیند؛ در مسیر تولید هم فقط دو چیز برایش مهم است: اول دقت و دومی سرعت.
چشم انداز «نی نی بان» این است که در روزهای نزدیک، مرکز دریافت اطلاعات خانواده ها بشود. از همین رو در قدم اول، بسته های موضوعی را تدارک دیده که در هر کدام از آنها سعی می کند به جوانب مختلف موضوعات مهم زندگی مخاطبانش در یک بسته اطلاعاتی خاص بپردازد.
امید موفقیت بیشتر «نی نی بان» به یاری خدا و هدایت مخاطبان صمیمی است.