کیفیت، برنامه ریزی، کار تیمی و نوآوری در خدمات از ابتدای راه سرلوحه کار ما در مرکز تماس حامی‌سان (wecare) بوده تا در زمینه ارائه خدمات برون سپاری مرکز تماس و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و خدمات تولید محتوا بتوانیم به سطح بالایی از رضایت مشتریان دست پیدا کنیم. حامی‌سان (wecare) به عنوان ارائه دهنده خدمات برون سپاری به سازمان ها با تکیه بر تیمی پویا و قوی به دنبال ارائه خدماتی نوین و باکیفیت به مشتریان خود به منظور کسب رضایت هر چه بیشتر می باشد تا سهم خود را از این بازار گسترش دهد.

 

خدمات مرکز تماس

خدمات مرکز تماس حامی‌سان (wecare) بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته متناسب با کسب کار شما قابل شخصی سازی است. خدمات ما در این واحد پاسخگویی به تماس های مشتریان، اجرای تماس های خروجی و بسیاری خدمات دیگر را شامل میشود. اطلاعات بیشتر

 

خدمات پشتیبانی آنلاین

خدمات پشتیبانی آنلاین حامی‌سان (wecare) بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در خدمت شماست تا پاسخگوی ایمیل ها، کامنت ها و چت های کاربران و مشتریان کسب و کار شما باشد تا شما بدون دغدغه بتوانید به توسعه محصول خود بپردازید. اطلاعات بیشتر