کالو در زمینه باشگاه مشتریان و سیستم‌های CRM فعالیت می‌کند. هدف سیستم کالو ایجاد امکانی برای کسب و کارها است که بتوانند به روش‌های مختلف و متنوع حفظ مشتری را در کسب و کار خود به حداکثر برسانند و میزان خرید و حضور مشتریان خود را در طول زمان افزایش دهند.

از خصوصیات اصلی کالو می‌توان به سادگی سیستم کالو در کنار جامع بودن امکانات و همچنین اتصال به سیستم‌های مختلف برای ساده‌سازی فعالیت‌ها و در کنار آن گزارشات تحلیلی مختلف کالو برای ایجاد شناخت دقیق برای کسب و کارها اشاره کرد.

از خصوصیات دیگر کالو می‌توان به امکان راه اندازی در کسب و کارهای مختلف و شخصی‌سازی بر اساس نیاز کسب و کارهای بزرگ اشاره کرد که این ویژگی بازار بزرگی را برای کالو بوجود آورده است.

سیستم کالو از دو بخش اصلی سیستم CRM و باشگاه مشتریان تشکیل شده است. از دیگر امکانات کالو می‌توان به گیمیفیکیشن، آتوپایلوت، تیکتینگ، گزارش‌گیری‌های متنوع و قابل گروه‌بندی، کمپین و … اشاره کرد.