با سفارش محصولات مورد نياز خود از هايپرمارکت آنلاين 8118، فرآيند خريد خود را اصلاح و بهينه کنيد و بدون صرف زمان و انرژی، اقلام مصرفی روزمره‌تان را به راحتی و با تخفیف بخريد و درب منزل تحویل بگیريد. 8118 با ارائه بيش از 6000 قلم کالا، سبد متنوعي از کالاهاي مورد نياز مشتريان خود را تامين کرده است. 

بستری که به کمک آن افراد میتوانند بدون صرف زمان و انرژی اقلام مصرفی روزمره شان را به صورت آنلاین و با تخفیف خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.


طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) شما در هر روز بايد علي رغم درگيري­ها و مشغله­ هاي بسيار، زمان قابل توجهي را براي يافتن يک هايپرمارکت مناسب با دسته بندي متنوعي از کالاهاي مورد نياز خود صرف کنيد.سوپرمارکت ­هاي بومي نيز پاسخگوي کليه نيازهاي روزمره شما نيستند. کافي است اين رفت و آمدها را از فرآيند خريد خود حذف کنيد و زمان خود را به انجام امور مهم­تري اختصاص دهيد. شما مي­توانيد با سفارش محصولات مورد نياز خود از هايپرمارکت آنلاين 8118، فرآيند خريد خود را اصلاح و بهينه کنيد و بدون صرف زمان و انرژی، اقلام مصرفی روزمره‌تان را به راحتی و با تخفیف بخريد و درب منزل تحویل بگیريد. 8118 با ارائه بيش از 6000 قلم کالا، سبد متنوعي از کالاهاي مورد نياز مشتريان خود را تامين کرده و با ارسال رایگان به سراسر شهر مشهد حتی در روزهای تعطیل ، علاوه بر کمک به كاهش آلودگي هوا و ترافیک، تجربه خریدی آسان و دلپذیر برایتان بوجود مي­آورد. از دیگر مزایای 8118، گارانتی کیفیت محصول است، که شامل بازگشت وجه یا تعویض محصول در صورت عدم رضایت مشتری از نوع بسته‌بندی محصول یا ایرادی در قیمت و کیفیت می‌باشد. اندازه بازار بازار مواد غذایی در شهر مشهد روزانه 16750 میلیون تومان گردش مالی دارد که توسط 3502039 نفر جمعیت مشهد (1060237 خانواده) این گردش بوجود آمده است. سیستم 8118 در پایان سال اول قصد دارد روزانه معادل 250 سفارش را پاسخگو باشد که این تعداد سفارش به اندازه یک سوپر مارکت متوسط است. اگر روزانه 250 سفارش توسط مشتریان ثابت* انجام گیرد سهم سیستم 8118 از بازار مشهد در پایان سال اول تنها 0.18% از خانواده های مشهد می باشد. تعریف مشتری ثابت: مشتری ثابت در مجموعه 8118 به مشتری ای گفته می شود که هفته ای یک بار خرید انجام دهد و یا ماهانه بیش 200 هزار تومان خرید داشته باشد. بازار هدف سیستم فروش 8118 به دو دسته اصلی تقسیم شده و براساس آنها مشتریان تعریف، شناسایی و بخش بندی شده اند: 1- سیستم فروش عمده: در این مدل از فروش، با توجه به دسترسی 8118 به تنوع کالایی بالا و خرید مستقیم از شرکت های پخش و کارخانه ها، مشتریان زیادی را جذب خواهد کرد که به صورت عمده خرید می کنند. 2- سیستم فروش خرد: در این مدل از فروش مشتریان عموما مصرف کنندگان نهایی (خانواده ها) می باشند. پرواضح است که نیاز عموم مردم استفاده از کالاهای مذکور می باشد. اما در حوزه ی فروش آنلاین و تلفنی تمرکز 8118 برای فروش به دسته خاصی از مشتریان می باشد. مشتریان: 1- افراد بالای 50 سال 2- زوجین شاغل 3-خانواده های دارای بچه کوچک 4- مناطق با دسترسی کم به هایپر مارکت ها روش درآمدزایی مجموعه 8118 4 روش کسب درآمد برای خود متصور است: 1- خرده فروشی آنلاین: تمام سفارشات تلفنی و ثبتی از طریق سایت و اپ جزء این قسمت می باشند. 2- خرده فروشی حضوری: فروش هایی که بصورت حضوری مشتری به فروشگاه 8118 و یا نمایندگی ها مراجعه و خرید می کند در این دسته قرار می گیرند. 3- عمده فروشی: تامین محصولات عمده برای سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها ، رستوران وفست فود ها یکی از پلن های درآمدی 8118 می باشد. 4- تبلیغات: در بخشی از برنامه توسعه ای 8118 راه اندازی هوش مصنوعی می باشد که با توجه سابقه خرید مشتریان دیتای مناسبی از میزان تقاضای هر محصول در نقاط مختلف شهر در اختیار ما قرار می دهد. از این بستر جهت تبلیغات کارخانجات مواد غذایی می توان بهره برد. هزینه ها هزینه های کلی در سال اول بشرح زیر می باشد: 1- منابع انسانی و لجستیک: 750 میلیون تومان 2- تجهیزات : 240 میلیون تومان 3- هزینه های جاری: 130 میلیون تومان 4- تبلیغات: 200 میلیون تومان اطلاع رسانی بیشتر تبیلغات مورد نظر مجموعه 8118 از بستر فضای مجازی می باشد، اما مهمترین مطلبی که در تبلیغات مد نظر ماست دادن امتیازاتی برای استفاده از خدمات 8118 می باشد که طبق تست های گرفته شده در 6 ماه گذشته بیشترین بازدهی را داشته است. مزیت رقابتی مزیت رقابتی 8118 نسبت به رقبا تنوع محصول، ارسال سریع، بسترهای متنوع خرید و نیز استفاده بسیار راحت و با دسترسی دائمی از این بسترها می باشد. دستاوردها در رویدادی شرکت نکرده ایم اما در تست 6 ماهه خود با مبلغی حدود 2.5 میلیون تومان توانسته ایم به فروش روزانه 1.5 میلیون تومان بطور متوسط برسیم که این مبلغ برابر است با یک سوپر مارکت محلی که برای راه اندازی حداقل 100 میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

تزول مارکت

تزول مارکت

  • سوپرمارکت آنلاین
باسلام

باسلام

  • بازار اینرنتی محصولات ایرانی، خانگی و محلی
میوه پلاس

میوه پلاس

  • فروشگاه اینترنتی میوه و محصولات کشاورزی