در این کارگاه با حضور میثم مشایخی، بنیانگذار و مدیرعامل وبسایت فیدیلیو
اقدام به طراحی Progress Bar برای فیدیلیو به کمک خطاهای شناختی میکنیم.
در ابتدای کارگاه در مورد خطاهای شناختی (Cognitive Biases) تاثیرگذار بر طراحی Progress Bar صحبت میکنیم و به همراه میثم مشایخی در خلال کارگاه تلاش میکنیم به طرح اولیه یک مدل خاص از Progress Bar به نام Completeness meter برسیم.
من سید امیر تقیآبادی به عنوان مدرس کارگاه، شما را به این کارگاه دعوت میکنم اگر:
بنیانگذار/مدیر یک وبسایت/اپلیکیشن هستید و علاقهمندید فعالیت و نرخ تبدیل کاربران خود را افزایش دهید.
طراح تجربه و رابط کاربری هستید (یا میخواهید باشید) و دوست دارید فرایند طراحی Completeness meter را طی کنید.
مثل من به مباحث اقتصاد رفتاری و سوگیریهای شناختی علاقهمندید و مایلید با افراد همعلاقهی خود همکلام شوید.
اگر کسبوکار/ایدهای در حوزه سبک زندگی دارید، این کارگاه فرصت خوبی است که از صحبتهای میثم مشایخی استفاده کنید.