انقلاب دیجیتال، صنعت تبلیغات را مثل بسیاری صنایع دیگر دستخوش تحول کرده است. این تحولات نیز باعث پیدایش نسل جدیدی از پلتفرمهای تبلیغاتی شده که با استفاده از دانش روز و ابزارهای فناورانه، راهکارهای تبلیغات هدفمند دیجیتالی در اختیار کسبوکارها قرار میدهند.
«برنا فناوران رایکا» یک شرکت دانشبنیان فعال در حوزهی بازاریابی دیجیتال است که با «پلتفرم تبلیغات موبایلی و اینترنتی رایکا» و سابقهای روشن در طراحی و اجرای کمپینهای موفق بهویژه نصب اپلیکیشن، نقش برجسته و غیر قابل انکاری در شکوفایی بسیاری از کسبوکارهای اینترنتی کشورمان داشته است.
رویکرد
اعضای تیم رایکا از فراهم کردن امکان رشد برای کسبوکار شما لذت میبرند و نتایج کسبوکاری شما را از کارنامهی حرفهای خود جدا نمیدانند. این نگاه باعث میشود از اولین تا آخرین گام، ما نیز مثل عضوی دلسوز در کنار تیم شما قرار بگیریم و از کسب نتایج مطلوب و اوج گرفتن کسبوکارتان به خود ببالیم.
حوزههای ارزشآفرینی
رشد کسبوکارهای محلی و ارزشآفرینی حداکثری برای مشتریان نهایی: تیم رایکا در راستای ماموریت و اهداف کسبوکاری خود، به مثابه مسئولیتی همیشگی کوشیده است در همکاری با شرکای بینالمللی، مسبب رشد کسبوکارهای محلی ایران باشد. این مسئولیت از باوری ناشی میشود که موفقیت رایکا را در گرو تعدد و تحکیم ستونهای اکوسیستم کارآفرینی کشورمان میداند. این امر نهتنها موجب اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم خواهد بود، بلکه زمینهی ارزشآفرینی هرچه بیشتر برای مشتری نهایی را نیز فراهم خواهد کرد و فرصت استفاده از محصولات و خدمات داخلی را در اختیار طیف گستردهتری از کاربران ایرانی قرار خواهد داد.
کاهش هزینهی تبلیغات و قیمت تمامشدهی محصولات و خدمات: هزینهی تبلیغات هدفمند موبایلی و اینترنتی در ازای نرخ قابل توجه بازگشت سرمایه، گویای اثربخشی قابل توجهی است که در نهایت هزینهی تبلیغات و بازاریابی شرکتها را در مقایسه با شیوههای سنتی کاهش میدهد. این کاهش هزینه به نوبهی خود هزینهی تمام شدهی محصولات را کاهش خواهد داد که طبیعتاً به سود مشتری نهایی و محرک رقابت است.
ایجاد یک جریان درآمدی پایدار برای توسعهدهندگان و اصحاب رسانه: درآمدزایی همواره یکی از دغدغههای اصلی توسعهدهندگان نرمافزار و دارندگان رسانههای دیجیتال بوده است. در این بین فراهم شدن امکان کسب درآمد از طریق بهکارگیری جایگاههای تبلیغاتی درون اپلیکیشنی و رسانهای فرصت بیبدیلی است که به این قشر اجازه میدهد با بهرهگیری از تبلیغات هدفمند و سازگار با رسانه و مخاطبان خود، جریان درآمدی پایداری داشته باشند.
کمک به حفظ محیط زیست از طریق مجازیسازی کانالهای تبلیغات: سالانه بخش قابل توجهی از پوشش ارزشمند گیاهی صرف تولید کاغذی میشود که مصرف آن در قالب تبلیغات سنتی اعم از پلاکارد، تراکت و مجلات تبلیغاتی با هدررفت شدیدی روبروست. به این ترتیب متاسفانه بخش بزرگی از منابع طبیعی کشور بیآنکه به واسطهی استفاده از آن ارزشی آفریده شده باشد به زباله تبدیل میشود. جایگزین کردن تبلیغات فیزیکی با جایگاههای تبلیغاتی مجازی یکی از مهمترین شیوههای کاهش هدررفت منابع در صنعت تبلیغات به شمار میرود که از آسیب بیشتر به محیط زیست کشورمان جلوگیری میکند. مجموعهی رایکا اد با چیزی حدود ۵۰۰ هزار بازدید منحصر به فرد تبلیغاتی در روز، هر ماه جلوی قطع ۹۰۰ درختی را میگیرد که برای رسیدن به همین میزان بازدید به شیوهی سنتی، سایهشان از محیط زیست آسیبپذیر کشورمان کم میشد.