ارائه استارتاپ نهانه

نهانه تیمی متشکل از افراد خلاق است که به طراحی بازی‌های مکان محور بر اساس حل معما (بازی فکری) با اهداف مالی، ترویجی، گردشگری، آموزشی و ... می‌پردازند. اولین روز کاری نهانه 11 اسفند 97 بوده است. ما در 4 فروردین 98 اولین بازی خود را در بیرجند (مرکز خراسان جنوبی) برای اعتبارسنجی (MVP) ارایه کردیم که در 23 فروردین 98 (پس از 20 روز) به اتمام رسید. یک سایت، یک اپ، یک داستان/سناریو، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی (شامل تولید چند ویدیوی اختصاصی)، طراحی +150 معما در 34 مقصد و مرجع گردشگری به فاصله +25 کیلومتر از شهر و همینطور مشارکت بیش از 10 نهاد، سازمان و استارتاپ، بخشی از فعالیت‌های نهانه در 23 روز کاری تا زمان لانچ MVP خود بوده است. برخی از مهمترین آمارهای نهانه در نسخه MVP خود (به مدت 20 روز): * 18٪ از جوینده‌ها شب‌ها نیز خواب بازی را میدیده‌اند. * هر جوینده به صورت میانگین 30 کیلومتر پیاده‌روی کرده است. * هر جوینده به صورت میانگین 100 کیلومتر رانندگی کرده است. * 87 ٪نهانه‌ را‌ به‌ دیگران‌ معرفی‌ کرده‌اند (مجموعا 952 بار معرفی). * هر جوینده به صورت میانگین 65.412 تومان در طول بازی خرج کرده است. * جوینده‌های‌ نهانه‌ به‌ صورت‌ میانگین‌ 4.37 ساعت‌ و‌ حداکثر‌ 17 ساعت‌ در‌ روز‌ درگیر‌ بازی‌ بوده‌اند. * 71٪ از جوینده‌ها در طول بازی خاطره داشته‌اند که مجموعا 869 بار این خاطره‌ها را برای سایرین تعریف کرده‌اند. * 58٪ از جوینده‌ها کارهای دیگر خود را (سفر، کار، درس، عید دیدنی، خواب و ...) را فدای بازی کرده‌اند (حدود 107 نفر). * 98٪ از جوینده‌ها به ساخته شدن نهانه 2 رای موافق داده‌اند. نمایش تحت وب نسخه کامل گزارش آماری و تفصیلی به همراه نظرات و خاطرات کاربران (76 صفحه): http://bit.ly/NahaneMVP

نظرات