شرکت مو تن رو همواره حامی اجرای ایده های خلاقانه بوده و تلاش دارد با فراهم سازی بستری مناسب امکان اجرای ایده های جدید را فراهم آورد. یکی از این ایده ها در حوزه محیط زیست می باشد. مو تن رو مسیولیت اجتماعی خود می داند که حامی محیط زیست باشد، شرکت با تحقیقاتی که در این حوزه انجام داده است به این مساله پی برد که درصد بالایی از بسته بندی های ارسالی به مشتریان تبدیل به زباله می شوند بنابراین بزرگترین و مهمترین پسماند مو تن رو در این حوزه بود. برای حل این مساله مو تن رو اقدام به ساخت جعبه هایی کرد که در آن هیچگونه پلاستیکی به کار برده نشده باشد. همچنین با چاپ بازی هایی بر روی جعبه ها تلاش کرد مشتریان را تشویق به استفاده مجدد از جعبه ها نماید. درعین حال بودجه ای برای آموزش استفاده مجدد از جعبه ها و چگونگی تسهیل برگشت این کالاها به چرخه طبیعت با جداسازی آنها بعنوان زباله خشک هزینه نمود. ایده بعدی سایت مو تن رو مربوط به ساخت شبکه اجتماعی در داخل سایت میشد که بتواند امر تصمیم گیری در انتخاب کالا را برای مشتریان تسهیل نماید و شرایطی را فراهم آورد که مشتریان بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند و در نتیجه رضایت بیشتری کسب کنند. در این راستا مو تن رو اقدام به ساخت شبکه اجتماعی در سایت خود کرد که این امکان را برای کاربران مختلف فراهم آورد تا با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند. در این بخش متخصصان و علاقمندان به حوزه زیبایی و سلامت امکان این را دارند که محتوای تخصصی تولید کرده و به سایر کاربران مشاوره دهند. در عین حال خود کاربران نیز میتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و از نظرات و تجربیات یکدیگر بصورت شخصی سازی شده بهره ببرند.

بانوین

بانوین

  • بازار خرید و فرش محصولات دست ساز
دیجی کالا

دیجی کالا

  • مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا
خونگی

خونگی

  • محصولات خانگی، ترشی خانگی، زیورآلات دست ساز