تپ پرشیا – پلترم سرویس دهی به گردشگران خارجی
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) تپ پرشیا یک پلتفرم سرویس دهی به گردشگران خارجی می باشد. این پلتفرم علاوه بر ارائه ی سرویس های ضروری سفر از جمله ویزا، کارت بانکی سفر، اجاره ماشین، اقامت و بلیط این فرصت را دراختیار راهنمایان محلی قرار می دهد که تورهای خلاقانه و تجربی خود را از طریق این پلتفرم ارائه نمایند. این پلتفرم با تمرکز بر اجرای تورها توسط راهنمایان محلی هر شهر و روستا، به گردشگران خارجی آزادی عمل در انتخاب سرویس ها به صورت ماژولار با توجه به علایق شخصی آن ها را می دهد. این پلتفرم بر خلاف عملکرد آژانس های سنتی و تمرکز بر معرفی شهرهای معروف، امکان توسعه گردشگری را از طریق مردم محلی در شهر ها و روستاها فراهم نموده و با معرفی نقاط نا شناخته ایران این اجازه را فراهم مینماید که درآمد حاصل از گردشگری برای توسعه ی زیرساخت های گردشگری همان محل هزینه شود. تپ پرشیا با یک تیم جوان و علاقه مند توانسته است در طول کمتر از 9 ماه به بیش از 1000 گردشگر خارجی در حوزه های مختلف سرویس دهی نموده و هم اکنون این تیم خلاق در حال توسعه سرویس های خود در شهرها و روستاهای مختلف ایران می باشد. اندازه بازار 480 میلیون دلار بازار هدف مسافرین انفرادی، گروه های کوچک، افرادی که شخصا برنامه ریزی سفر میکنند و دنبال سفرهای ماجراجویانه می باشند روش درآمدزایی فروش مستقیم سرویس ها، B2B - کمیسیون فروش هزینه ها طراحی وب سایت از بیس با توجه به سرویس های جدید، اپلیکیشن، تبلیغات، توسعه در شهرهای مختلف اطلاع رسانی افزایش پارتنرها در کشورهای مختلف مزیت رقابتی انعطاف پذیر بودن در برنامه ریزی سفر، پشتیبانی 24 ساعته در حین سفر، تیم پر انگیزه، دستاوردها در طول کمتر از 9 ماه جذب بیش از 1000 مسافر