کارگاه علیرضا کاظم زاده:
فضای مجازی سراسر فرصت و پتانسیل برای جذب مشتریان، افزایش فروش و رشد چشمگیر کسب و کارها است. اما رسیدن به موفقیت در این فضا نیازمند علم خاصی است که به آن بازاریابی فضای مجازی می گوییم.
علمی که به شما کمک می کند، نهایت استفاده را ازفضای مجازی برده تا با کمترین هزینه به بهترین بازدهی دست یابید.
سرفصلهای کارگاه:
هرآنچه که باید دربارهی الگوریتم شبکههای اجتماعی بدانید
نکاتی برای بهینه سازی محتوای شما برای هر بستر شبکههای اجتماعی
انواع محتوای ضروری برای شبکه احتماعی برندها
انواع روشهای تبلیغات و جذب مخاطب
نحوه کنترل و اخذ بازخورد جهت بررسی و اصلاح
زمان شروع و پایان کلاس: 13 ال 17
کارگاه پارسا کاکویی
سرفصل کارگاه:
بازاریابی چیست؟
محتوا چیست؟
بازاریابی محتوایی چیست؟
هدفگذاری در بازاریابی محتوایی و انواع هدف!
شناخت مخاطب!
انواع محتوا و کاربردشان!
برنامهریزی و تقویم سردبیری!
شناخت رسانه و انواع رسانه!
درست نویسی و اهمیت آن!
تکنیکهای تیترنویسی
تکنیکهای کپیرایتینگ
بررسی چرخه خلق محتوا!
تمرین خلق محتوا سایت!
توضیح پیلارپیج و بررسی خصوصیات یک صفحه ستون محتوا (بستگی به سطح کلاس دارد)
بررسی سوالات متداول محتوا!
کارگاه فرهود وثوقی
سرفصلهای کارگاها:
۱- مقدمهای بر کپیرایتینگ
۲- بایدها و نبایدها در تبلیغنویسی
۳- پرسونای مخاطب
۴- عنواننویسی
۵- بدنه یک متن تبلیغاتی
۶- داستانسرایی در تبلیغات
کارگاه بهنام کشانی
سرفصل کارگاه:
بازاریابی چیست؟
بازاریابی دیجیتال چیست؟
دیجیتال مارکتر کیست؟
چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟
قیف فروش و سفر مشتری در دیجیتال مارکتینگ
تعیین پرسونا و ارزش ویژه پیشنهادی برای کسب و کار
معرفی کانالها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ:
1. بازاریابی ایمیلی
2. بازاریابی محتوایی
3. بازاریابی در شبکههای اجتماعی
4. سئو
5. تبلیغات آنلاین
6. ابزارهای تحلیل
کارگاه مهندس میرمیران
سرفصلها:
امروزه در دنیای مدرن به خاطر ماشینی و مجازی شدن جامعه ؛ ابعاد خانه ها کوچکتر شده است و صنعت ساختمان سازی به سمت ساخت آپارتمان های کوچکتر می رود. آپارتمان های کوچکی که سعی دارند تمام فضاهای مود نیاز اشخاص را با وجود کوچکی به صورت بهینه در خود جای دهند. اما سوال این است ...
-آیا طراحان این نوع فضاها موفق بودهاند؟
-آیا این نوع طراحی باعث بالا رفتن کیفیت زندگی و ایجاد حس بهتر در استفاده کنندگان آنها شده است ؟
-در این نوع طراحی باید به چه نکاتی توجه کرد تا بتوانیم هم بهترین استفاده را از فضا بکنیم و هم حس خوب را به استفاده کننده از فضا بدهیم ؟
امروزه کسانی که در آپارتمان های کوچک زندگی میکنند ؛ جوانان در حال پیشرفت اقتصادی هستند که برای آن ها صرفه جویی اقتصادی بسیار مهم است و هم چنین آن ها خواستار بهترین نتیجه در مقابل کمترین هزینه هستند .
اما سوال این است ....
- آیا راهکاری برای این موضوع وجود دارد؟؟
کارگاه شرکت سرمایه گذاری مسکن:
در این کارگاهها به این سوالات زیر پاسخ داده میشود:
زنجیره عمر پروژه های ساختمانی انبوه در یک هلدینگ ساختمانی چگونه است؟
فرایند بکارگیری فناوری های نوین ورویکردهای نوآورانه در پروژه های ساختمانی چگونه است؟
دستاوردهای گروه سرمایه گذاری مسکن در طرح ریزی و پیاده سازی نواوری چگونه بوده است و برنامه ریزی های آتی و چالشهای پیش رو چیست؟
همچنین در این کارگاهها از مدلهای نوآورانه:شناسایی نیازهای مشتری به روش گسترش کارکرد کیفیت QFD
انتخاب تکنولوژی به روش AHP
با حل مساله نمونه تشریح خواهد شد..
کارگاه آشنایی با BIM:
مقدمه
انواع شرکتهای ساختمانی
اطلاعات مد نظر پیمانکاران از BIM
ﺗﻐﻴﻴﺮات ﻓﺮاﻳﻨﺪي ﺑﺎ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪي ﻧﺸﺎءت ﮔﺮﻓﺘﻪ ازBIM
توسعهی مدل اطلاعات ساخت ساختمان
اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل اﻃﻼﻋﺎت ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻲﭘﻴﻤﺎﻧﻜﺎر
تحلیل 3بعدی -بصریسازی و هماهنگسازی
تحلیل 4 بعدی،تجزیه، تحلیل و برنامه ریزی ساخت
تحلیل 5 بعدی،تخمین هزینه و کمیت
برنامهریزی و کنترل تولید
تولید خارج از سایت و ساختوساز ماژولی
BIM در حوزهی عملیاتی عمرانی
کنترل هزینه و زمان بندی وسایر کارکردهای مدیریت
بخش دوم:
اراﺋﻪ و ﻣﻌﺮﻓﻲ اﻟﮕﻮي (Template) ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪه ﺑﺮاي ﭘﺮوژه ﻫﺎي ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺴﻜﻮﻧﻲ ﺑﺎ ﻧﺮم اﻓﺰارآر ﺷﻴﻜﺪ، ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺒﺎﺣﺚﻣﻘﺮرات ﻣﻠﻲ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن در ﻣﺮﻛﺰ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت راه، ﻣﺴﻜﻦ و ﺷﻬﺮﺳﺎزي
پرسش و پاسخ