طبق بررسیهای انجام شده در دانشگاه هاروارد، 40 درصد استارتاپها به دلیل نداشتن یک تیم منسجم و دینامیک از هم میپاشند. بنابراین یکی از دغدغههای اصلی استارتاپها، جذب افراد با پتانسیل است. معمولا بهترین افراد برای ورود به استارتاپها، دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاهی هستند که نمایشگاههای کار یکی از روشهای رایج برای ارتباط با این افراد است.
متاسفانه نمایشگاههای کاری که امروزه در کشور برگزار میشود با توجه به هزینههای بالای آن و به خصوص اجبار سازمانها برای غرفهسازی، گزینه مناسبی برای حضور استارتاپها نیستند. این مسئله باعث میشود بسیاری از استارتاپها که واقعا به دنبال جذب استعدادهای دانشگاهی هستند، فرصت حضور در نمایشگاه کار را از دست بدهند.
حضور استارتاپها و اختصاص بخشی از نمایشگاه به صورت کانترهای سادهتر، میتواند با افزایش تعداد سازمانها و نزدیکتر شدن نمایشگاه کار به هدف واقعی خود یعنی جذب نیرو، در جذابیت نمایشگاه برای کارجویان و افزایش تعداد بازدیدکنندگان هم موثر باشد.
به همین منظور در دومین جشنواره کار ایران بخشی ویژهی استارتاپها در نظر گرفته شده است که با پرداخت هزینه کمتر بتوانند فرصت ارتباط با دانشگاهیان و فارغالتحصیلان دانشگاهی را داشته باشند.
ثبتنام استارتاپها
09134507599
021-76871802