بزرگترین چالشهای کسبوکارهای آنلاین میتوان به جذب و نگهداری مشتریان اشاره کرد. هر دوی این موارد برای مدیران کسبوکارها سختی و پیچیدگیهای خودش را دارد و نبود یک سیستم جامع و یکپارچه که تمام کارهای ارتباط با مشتری را با آن انجام دهند باعث پراکندگی اطلاعات مشتریان میشود و در نتیجه نارضایتی آنها را در پی خواهد داشت. هدف اصلی ایمبر ارائهی یک سرویس جامع ارتباط با مشتری است که چندین محصول را درون خود جای داده است و باعث یکپارچگی مدیریت و ارتباط با مشتریان میشود. ایمبر با ارائهی محصولاتی مانند گفتگوی آنلاین، CRM، پایگاهدانش (knowledge base) و محصولات دیگر مانند قلاب برای اهداف جذب مشتری و یا on-boarding مشتریان جدید، به کسبوکارها کمک میکند که در تمام طول سفر مشتری همراه او باشند.
همچنین اگر کسبوکار نوپایی هستید و هنوز برای استراتژی ارتباط با مشتری خود به نتیجه نرسیدهاید، میتوانید به صورت رایگان با مشاورین ایمبر ارتباط برقرار کنید تا شما را در مورد استراتژیهای متناسب با کسبوکارتان راهنمایی کنیم.
ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم که مشتریانی راضی، موفق و وفادر برای کسبوکارتان ایجاد کنید.