از دی ماه 98 شروع این کار با سعی و خطا و بر اساس تجزیه و تحلیل نیاز بازار شهر قزوین انتخاب و با روشهای مختلف مراحل مختلف مورد بازنگری قرار گرفت و تاکنون چندین بار پوست انداختیم و تجربه های بازار رو در زمینه های برندسازی ، تبلیغات ، فروش و ... کسب کرده و هم چنان در حال کسب هستیم.
ماهیت کار بر مبای سوپر مارکتی انترنتی صورت گرفت ولی به مرور برای بخشهای مختلف جا باز شد و با اینکه هنوز بخشهای مورد نظر روی سیستم ننشته اما در زمینه محصولات فله تقریبا پیشرفت خوبی داشتیم، بطوری که میشه گفت بازار محصولات فله از عطاری گرفته تا حبوبا و غلاتمون داره از سوپرمارکتیمون جلو میزنه.
در بخش بدست آوردن سهم بازار در بخشهای مختلف تلاشهایی رو انجام دادیم که متاسفانه لطمه هم کم ندیدیم
تا حالا با سرمایه شخصی پیش رفتیم ولی حالا هم بدهکاری بالا آوردیم و هم سهم فروشمون بدلیل همون تبلیغات و بیدارکردن رقبا ، پایین اومد و ما رو در مرحله ی خطرناکی قرارداد.