آرتسوق

ایجاد بستر همکاری میان کسب و کار ها با هدف کاهش هزینه و ریسک و افزایش حاشیه سود، در عین کاهش قیمت تمام شده کالا/خدمات و رضایت مشتری

غیرفعال

ایجاد بستر همکاری میان کسب و کار ها با هدف کاهش هزینه و ریسک و افزایش حاشیه سود، در عین کاهش قیمت تمام شده کالا/خدمات و رضایت مشتری
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) تهیه نزم افزار جامع و ایجاد network social business فراگیر و در پیوند با وب به منظور تسهیل تعامل کسب و کارها و بهبود زنیره تامین در محیطی مجازی از جزیی ترین عضو جامعه گسترده کسب و کار تا موسسات کلان اقتصادی و نیز مشتریان ) Enduser ( بالقوه آنان و ارائه خدمات مشاوره ای جهت تصمیم گیری نهایی به منظور : 1- کاهش قیمت تمام شده محصول 2- افزایش حاشیه سود تولیدکنندگان و خدمات دهندگان 3- افزایش تعداد فروش کالا و خدمات و کاهش دردسرهای احتمالی فرایند تعاملی کسب و کار 4- ایجاد رونق اقتصادی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی 5- ایجاد کارآفرینی از طریق ترویج فرهنگ تولید ارزان و مصرف مناسب 6- تسهیل در جریان خرید و فروش از طریق ایجاد بستر مناسب ارتباطی کسب و کارها و مصرف کنندگان ) Enduser ( یا دیگر کسب و کارها ) B2B ( 7- تامین خدمات مورد نیاز فعالیت های اقتصادی 8- ایجاد بستر مناسب جهت ورود کسب و کارهای خرد به بازارهای جهانی و توسعه ارزش افزوده این بخش از تولید اندازه بازار در گام اول، آرتسوق فعالیت خود را در صنعت صنایع دستی و دست سازه های هنری شروع کرده، که فقط در این صنعت موفق به شناسایی 10000 تولید کننده شده، (که قطعا این عدد حتی ده درصد تعداد تولید کننده های این عرصه هم نیست) و در نظر دارد، کسب و کار های مورد نیاز این تولید کنندگان را (که شامل، تبلیغات، پیک، صادرات، بیمه، بسته بندی و ...) است به مجموعه اضافه کند. از این تعداد تولید کننده، هدف آرتسوق، جذب 2000 تولید کننده است که تا امروز موفق به جذب 300 گروه از این تولید کنندگان شده. با همین اعداد، با فرض جذب 50000 نفره به انضمام خدمات دهندگان آن، قابلیت تولید سود، قریب به 644 ملیون تومان ماهیانه را دارد (بدون در نظر گرفتن صادرات و غیره و ذلک) بازار هدف در گام اول، برنامه تا پایان مهر ماه 95 آرت سوق، بازار هدف آرت سوق در این بازه: 1- تولید کنندگان صنایع دستی و هنری (هدف آرتسوق فقط 2000 نفر است) 2- خریداران صنایع دستی و هنری ( هدف آرتسوق فقط 80000 نفر است) 3- شرکت های تبلیغات اینترنتی (فقط 20 شرکت) 4- شرکت های چاپ و بسته بندی (فقط 6 شرکت) 5- شرکت های خدمات گرافیکی (فقط 15 شرکت) 6- شرکت های فروش مواد اولیه (فقط 20 فروشنده) که معادل 250 میلیون تومان سود خالص ماهیانه برای آرتسوق به همراه خواهد داشت روش درآمدزایی روش های درآمد زایی آرتسوق: 1- کارمزد روی تراکنش ها 2- پروموت فروشگاه ها و شرکت های داخل مجموعه 3- فروش خدمات شرکت ها فروشگاه های داخل مجموعه به خارج از مجموعه 4- دیتا ماینینگ 5- ارائه خدمات به شرکت های داخل مجموعه هزینه ها هزینه های نیروی انسانی : میانگین نه ماهه آینده ( ماهیانه : 20 میلیون تومان) هزینه های مارکتینگ : میانگین نه ماهه آینده ( ماهیانه : 29 میلیون تومان) هزینه های غیره : میانگین نه ماهه آینده ( ماهیانه : 30 میلیون تومان) اطلاع رسانی خیلی ساده! ما کسب و کارهایی که بستر فعالیتشون رو توی سایت محیا کردیم، پیدا می کنیم، بهشون اطلاع میدیم یک بستر رایگان وجود داره که باعث میشه هزینه هاشون کم شه و مشتریانشون زیاد شه! تست ش هم نه ضرر داره و نه مالیات! این کسب و کار ها خودشون یه تعداد مشتری هم به همراه میارن! مزیت رقابتی مزیت رقابتی وقتی تعریف میشه که رقیبی به طور جدی این فعالیت رو انجام بده. در حال حاضر رقیبی وجود نداره! ولی به طور کلی مزیت های رقابتی ما نسب به هر کسب و کاری اینه : 1- رایگانه 2- هزینه های کسب و کار ها رو کاهش میده 3- حاشیه سودشون رو زیاد میکنه 4- تعداد مشتریانشون رو زیاد می کنه 5- نیاز به سرمایه نداره 6- قدرت رقابتشون رو زیاد میکنه 7- ریسک کارشون رو کم می کنه

تیله - دنیای خلاق کودکانه

تیله - دنیای خلاق کودکانه

  • تیله نرم افزاری است که در یک فضای شاد و مفرح بصورت هوشمند خلاقیت کودک ...
بهسا ( بهره‌وری هوشمند سازمان ایرانی)

بهسا ( بهره‌وری هوشمند سازمان ایرانی)

  • پلتفرم یکپارچه سازی فعالیت ها و فرآیندها و بهره ور نمودن سازمان
کوئرا

کوئرا

  • جامعه برنامه نویسان ایران