هدف ما آسان نمودن انتخاب هدیه و خرید آن بر اساس سلایق متنوع مشتریان است. مشتری به راحتی می توانید هدیه خود را انتخاب نموده و بصورت اینترنتی خرید نماید
هدف ما آسان نمودن انتخاب هدیه و خرید آن بر اساس سلایق متنوع مشتریان است. مشتری به راحتی می توانید هدیه خود را انتخاب نموده و بصورت اینترنتی خرید نماید
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) مشتریان در این فروشگاه به راحتی می توانند کالا و پک هدیه مورد نظر خود را بر اساس سلایق طرف مقابل انتخاب نموده و بصورت اینترنتی خریداری نمایند و در نهایت ما آن را در زمان و محل مورد نظرشان تحویل می دهیم. پارس هدیه این افتخار را دارد که خدمتگذار مشتریان خود در مناسبتهای ویژه باشد. ما بر آنیم که فرهنگ غنی هدیه دادن را ساده تر کرده و آن را بست و گسترش دهیم. - کمک و مشاوره و انتخاب هدیه و پک های هدیه( شخصی و سازمانی)، و همچنین ارسال هدیه از طرف خریدار به تحویل گیرنده و تعیین زمان دریافت و سوپرایز گیرنده است. - حالت ویزاردی کردن انتخاب یک پک هدیه در وب سایت. - راهکاری برای انتخاب و خرید شرکت ها از هدایای اداری با امکان سفارشی سازی سفارشات. - پیشنهاد دادن هدایا برای مناسبتها بصورت ایمیلی، اس ام اسی - یادآوری تولد عزیزان و پیشنهاد بهترین و مناسبترین هدیه برای آن - گرداوری اطلاعات شخصی گیرنده هدیه برای پیشنهاد بهتر اندازه بازار با توجه به شرایط خرید، ارزش بازار خدمات، لوازم جانبی و کالاهای هدیه، پیشبینی می شود چیزی حدود 15000 هزار میلیارد تومان ارزش بازار کسب و کار هدیه می باشد. با در نظر گرفتن چیزی حدود 5000 بنک دار و 30000 مغازه فروش لوازم کادو و هدایای اداری می توان برای فروش اینترنتی آن حدود 10 درصد آن را برآورد کرد که چیزی حدود 1500 هزار میلیارد تومان می شود. بازار هدف بازار مشتریان می تواند به تعداد افراد استفاده کننده از اینترنت باشد. هدیه برای تمام افراد بزرگ و کوچک قابل استفاده و جذاب است. رقیبان در حال حاضر ضعیف هستند و با توجه به سابقه فعالیت پارس هدیه سهم بزرگتری از بازار فروش اینترنتی را بدست خواهد آورد. همچنین علاقه مردم و سازمان ها برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خرید هدیه بالاست. و این موضوع را به ما میسپارند. روش درآمدزایی مارژین سود کالاها و خدمات ویژه هزینه ها توسعه نرم افزاری ( کد نرم افزار بصورت اختصاصی خود پارس هدیه بود و برای توسعه آن نیاز به گردآوری تیم فنی می باشد.) ، استخدام نیروی انسانی برای حوزه های پشتیبانی و ارسال و کالا، هزینه مکان و حقوق کارکنان و هزینه تبلیغات. اطلاع رسانی 1- تبلیغات 2- استفاده از خود مشتریان که اطلاعاتشان را در سایت ثبت می کنند ( برای اطلاع رسانی روز تولد دوستان) 3- ایمیل مارکتینگ در مناسبتها و پیشنهادهای ویژه 4- نوشتن مقالات و بهتر کردن سئو سایت 5- کار ویژه در شبکه های اجتماعی در مناسبتها 6- تبلیغات متنی در گوگل مزیت رقابتی بزرگ بودن دایره فروش، ایجاد زیر ساخت تامین و آشنایی با طیف وسیعی از بنک داران این حوزه. شناخته شدن این برند درمیان بازار هدیه نفوذ در میان موتورهای جستجو مالکیت کد برنامه نویسی پروژه ( زبان برنامه نویسی .net ) بانک محصولات با بیش 2000 کالا و پک هدیه با 30 دسته بندی مختلف بیش از 20000 کاربر ثبت نام شده بالفعل گستره بزرگ طیف استفاده کنندگان از این سروریس رقیبان کم و ضعیف هستند و سهم بازار بسیار زیاد است همچنین علاقه مردم و سازمانها برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خرید هدیه بالاست. کمک و انتخاب هدیه و پک های هدیه، و همچنین ارسال هدیه از طرف خریدار به تحویل گیرنده و تعیین زمان دریافت. انتخاب مرحله ای یک پک هدیه در وب سایت. پیشنهاد دادن هدایا برای مناسبتها به همه کاربران و همچنین برای کاربران ویژه هر شخص. گردآوری خصلت و اطلاعات شخصی افراد برای پیشنهاد دادن بهترین هدیه ایجاد شبکه از دوستان در پروفیل و اطلاعات تاریخ تولد و مشخصات شخصی افراد برای دریافت یادآوری و پیشنهاد هدیه دستاوردها با توجه گذشت 3 سال و به نتیجه رسیدن NVP و به سود دهی این پروژه ما تمایل داریم با جذب سرمایه و فروش سهام این پروژه، آن را گسترش دهیم. توسعه زیر ساخت و تبلیغات را افزایش داده تا حجم بزرگتری از بازار را در اختیار داشته باشیم. هدف ما متمرکز و بزرگ کردن تیم پروژه است تا بتواند به حجم بیشتری از سفارشات پاسخگو باشد. ارتباط نرم افزاری با تامین کنندگان و سایت های فروش، خرید و انبار کالاهای مصرفی.