یادتیم

گرفتن سفارش بوسیله سایت و اپلیکیشن از بازماندگان و قرار دادن گل و یا یاد بود بر سر مزار رفتگانشان.

گرفتن سفارش بوسیله سایت و اپلیکیشن از بازماندگان و قرار دادن گل و یا یاد بود بر سر مزار رفتگانشان.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) ارائه یک خدمت به افرادی که زمان و یا امکان لازم جهت حضور بر سر مزار رفتگان خود نداشته و در بستر اینترنت و تکنولوژِی قصد ادای احترام به رفتگان خود را دارند. اندازه بازار تنها در شهر تهران به طور متوسط در 40 سال گذشته سالانه 35 هزار نفر جان باخته اند( طبق اطلاعات سایت بهشت زهرا).اگر ما موفق شویم تنها یک درصد! از این بازار را جذب و در بدبینانه ترین حالت سالانه یک بار به گروه آماری مورد نظر خدماتی با هزینه متوسط 30 هزار تومان ارائه دهیم، توانسته ایم به گردش مالی حدود 400 میلیون تومانی در سال دست پیدا نماییم.باید توجه داشت که این صرفا فاز اول بوده و میتواند به شکل توسعه کار به دیگر شهرهای بزرگ و همچنین خدماتی دیگر در حوزه مرتبط بسط پیدا کرده و میزان درامد را افزایش داد. بازار هدف اکثر اقشار جامعه بخصوص افرادی که به دلایل مختلف مشکل کم بود زمان داشته و یا به دلایل مختلف از جمله مهاجرت، امکان حضور فیزیکی در آرامستان ها را ندارند. روش درآمدزایی از محل خدماتی که به مشتریان داده خواهد شد. از قبیل قرار دادن گل بر سر مزار رفتگان که البته به صورت فازبندی شده قابل توسعه خواهد بود. هزینه ها هزینه اولیه و فاز یک پروژه در سال اول حدود 50 میلیون تومن بوده که در فازهای بعدی البته افزایش خواهد داشت. اما با توجه به درآمد نسبتا مناسب آن میتوان هزینه های فازهای بعدی را از طریق منافع و درآمدهای فاز اول تامین نمود. اطلاع رسانی تبلیغات در بستر اینترنت و فضای مجازی، ارائه گزارشهای تبلیغاتی در شبکه های تلوزیونی و رادیویی و همچنین تبلیغات محیطی مزیت رقابتی اولین بودن ما در این حوزه و بکر بودن ایده در فضای بشدت رو به رشد جامعه ایران و دنیا در استفاده از امکانات و مزایای فضای مجازی و اینترنت. دستاوردها ارائه یک خدمت به افرادی که زمان و یا امکان لازم جهت حضور بر سر مزار رفتگان خود نداشته و در بستر اینترنت و تکنولوژِی قصد ادای احترام به رفتگان خود را دارند.