جاتون

قبل از سفر جاتون رو رزرو کنیدما یه سامانه راه اندازی میکنیم تا هر کسی که یک جای قابل سکونت داره مثل یه اتاق تو دل یک روستا بتونه به ...

غیرفعال

قبل از سفر جاتون رو رزرو کنید ما یه سامانه راه اندازی میکنیم تا هر کسی که یک جای قابل سکونت داره مثل یه اتاق تو دل یک روستا بتونه به دیگران اجاره بده
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) همه دوست دارند سفر برن، اما همه نمیتونند پول و هزینه اقامت تو هتل رو بپردازند. خیلی ها هم هستند که خونه دربست و یا بخشی از منزلشون رو برای یک شب و چند شب اجاره میدن. مثل سوئیت ها تو شهر های زیارتی و سیاحتی یا هاستل ها. چند سالی هم هست که بوم گردی با استقبال خوبی روبرو شده و خونه های روستایی هم برای مشتاقان سفر و سیاحت اجاره داده میشه. ما یک سامانه رزرو جا میخوایم راه اندازی کنیم، تا مشتاقان سفر که میخوان هزینه های کمتری نسبت به هتل بپردازند رو به اون افرادی که جایی برای اجاره دارند و میخوان کسب درآمدی داشته باشند ارتباط بدیم. سایت و اپ ما اولا چند زبانه خواهد بود تا بتونیم از کشور های دیگه هم مسافر جذب کنیم. افرادی که میخوان جایی رو که دارند اجاره بدن میان و مشخصات و امکاناتی که میتونند فراهم کنند رو ذکر میکنند و تصاویر محل رو ارسال میکنند و قیمت هر شب اجاره رو ثبت میکنند . اگر برای مثال غذای محلی هم دارند، میتونند بیان و تصاویر و قیمت غذاهاشون رو هم وارد کنند. از طرفی گردشگران میان و لیست مکان هایی رو که قابل رزرو هست رو میبینند و به صورت آنلاین رزرو میکنند. اندازه بازار در افق 1404، به‌عنوان هدف، پیش‌بینی شده که ایران به 20میلیون گردشگر خارجی دست پیدا می‌کند. طبق آمارها رزرو هتل ها در ایران توسط گردشگران خارجی رشد 120 درصدی داشته. خیلی از این گردشگران ترجیح میدهند بجای رزرو هتل از اقامتگاه های بوم گردی استفاده کنند که علاوه بر هزینه های پایین از ظرفیت های دیگر مثل محیط زیست بومی و مکان های تاریخی و غذاها و سنت های محلی استفاده کنند. در حال حاضر اقامتگاه های محلی با هزینه های پایین در حدود 40 میلیون تومان قابلیت راه اندازی داره و نقش زیادی در اشتغالزایی روستاییان داره. بزرگترین مشکل فقط عدم امکان معرفی این اقامتگاه ها کوچک و رزرو این اماکن هست. هر خانه روستایی با امکانات اولیه و کمی تجهیز قابلیت جذب گردشگر رو خواهد داشت. بازار هدف کسب و کار ما یک کسب و کار پلتفرمی است. از یک طرف افرادی که یک جا و فضای قابل سکونت و اجاره دادن دارند مشتری ما و بخشی از بازار هدف ما می باشند و از طرفی گردشگرانی که نیاز به محلی برای رزرو و اقامت دارند. برای مثال ما اگر در حالت متوسط و رو به پایین بتوانیم 2000 واحد را به عنوان اقامتگاه ثبت کنیم اگر هر یک از این واحد ها در سال فقط 90 روز رزرو شوند و هر شب رزرو را در حالت متوسط 100000 تومان در نظر بگیریم چیزی در حدود 18 ملیارد تومان در سال گردش مالی خواهد داشت. روش درآمدزایی از هر رزرو مبلغی در حدود 10 تا 15 درصد به عنوان پورسانت خدمات دریافت میشود. هزینه ها هزینه های پرسنلی، هزینه های تبلیغات های مجازی و محیطی بخش عمده ای از ساختار هزینه ای کسب و کار ما می باشد. هزینه های پرسنلی در حدود ماهی 4 میلیون تومان هزینه های تبلیغات مجازی در حدود سالانه 40 میلیون تومان اطلاع رسانی برگزاری کمپین های تبلیغاتی اینترنتی در پیک زمانی سفر ها ( نوروز، تعطیلات عید فطر و تابستان) تبلیغات محیطی در اماکن گردشگری برای مثال نصب پوستر در مراکز آبدرمانی و فروشگاه های صنایع دستی و .... چاپ کیسه های نایلونی و کیف های دستی نایلونی (معرفی خدمات و اپ ) و واگذاری رایگان به فروشندگان محصولات و صنایع دستی. انتشار بروشور خدمات در ورودی های شهر های سیاحتی به افرادی که سوئیت و منزل خود را اجاره میدهند در زمان کم بودن گردشگر. مزیت رقابتی در حال حاضر به علت سامان یافته تر بودن وضعیت هتل ها رزرو هتل ها به صورت آنلاین بیشتر هست. (سامانه های رزرو یکپارچه) ما بیشتر تمرکز بر بوم گردی و اقامتگاه های روستایی خواهیم گذاشت. کمک و مشاوره به اخذ مجوز های لازم به افراد متقاضی در صورت نیاز. همکاری با بنگاه های املاکی که ویلا و سوئیت اجاره میدهند. دستاوردها خیر

جاده‌ خاکی

جاده‌ خاکی

  • جاده خاکی سامانه ارائه‌ی تجربه‌ها و فعالیتهای هیجان‌‌انگیز گردشگری می‌باشد. پل ارتباطی میان گردشگران و ...
سورنا تریپ (سامانه هوشمند میدیریت سفر)

سورنا تریپ (سامانه هوشمند میدیریت سفر)

  • سامانه ای جامع جهت به اشتراک گذاری و ساماندهی تجربیات سفر و ارائه تمام نیازهای ...
آوایار

آوایار

  • راهنمای گردشگری صوتی