سوپرمارکت اینترنتی آسان بسان

فروش و ارسال کالای تند مصرف یا به اصطلاح سوپرمارکتی با قیمت رقابتی به دست مصرف کننده

فروش و ارسال کالای تند مصرف یا به اصطلاح سوپرمارکتی با قیمت رقابتی به دست مصرف کننده
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) ارسال کالای با کیفیت با قیمت مناسب و رقابتی در کوتاه ترین زمان برای مصرف کننده نهایی اندازه بازار 26% درآمد خانواده های ایرانی صرف کالاهای تند مصرف میشود آمار رسمی سال 1390 بازار هدف تمرکز به روی خانواده های که زن و شوهر در آن شاغل هستند که 15% خانواده های ساکن کرمانشاه دارای این ویژگی است. تعداد آنها با توجه به آمار سال 1390 برابر با 36571 خانواده است با توجه به تحقیق میدانی حدود 517000 تومان متوسط خرید ماهیانه خانواده ها هستند. هدف جذب 10% این خانواده ها که حداقل 20% خرید خود را از آسان بسان انجام دهند روش درآمدزایی فروش کالا آفرهای که از تولید کنندگان کالاهای تند مصرف دریافت میشود . فروش تبلیغاتی که در وبسایت و اپلیکیشن باشد و منجر به فروش کالاهای تند مصرف بشود هزینه ها هزینه پرسنل که در حال حاضر 5 نفر است که جوابگو کلیه نیازها هست دو نفر از بنیانگذاران هستند و سه نفر که مجموعه 1500000 تومان بابت هزینه های ایاب وذهاب دریافت میکنند بعد از رشد و رسیدن به هدف اولیه که در بالا تعریف شده نیاز به 12 پرسنل می باشد که خود سیستم جوابگو است. هزینه دفتر و تلفن و آب و برق و اینترنت که ماهیانه برابر با 750000 تومان است هزینه تبلیغات که تا کنون حدود ماهیانه 200000 تومان بوده است و نیاز است کمی قویترشود اطلاع رسانی استفاده از شبکه های اجتماعی و وبسایت آسان بسان پنل اس ام اس آسان بسان تبلیغات در صفحات شبکه های اجتماعی پرطرفدار کرمانشاه مزیت رقابتی قیمت نهایی کیفیت محصولات دستاوردها تمام راه هایی که رقبای ما برای بدست آوردن سهم بازار رفته اند و را ما رفتیم و هم اکنون در حال اجرای راه های جدید هستیم و مطمئن هستیم که این راه های قبلی راه رسیدن به جواب نیست

یراق

یراق

  • اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی یراق
مو تن رو

مو تن رو

  • مو تن رو یک استارتاپ در شهر تهران می باشد
ای تحفه

ای تحفه

  • فروشگاه آنلاین سوغات و صنایع دستی کشور