ما پلتفرم مشاوره و برنامه ریزی صفرتاصد عروسی هستیم. با برنامه ریزی کمک میکنیم زوجها درکمترین زمان بهترین انتخاب ها را با توجه به بودجه خود داشته باشند
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) برنامه ریزی و بودجه بندی آنلاین هزینه های مراسم عروسی بر اساس بودجه عروس و داماد و مشاوره برگزاری مراسم. عروس برون یک پلتفرم کشف مکان های عروسی و خدمات دهندگان عروسی اعم از باغ,تالار,مزون,اتلیه و .... کلیه افراد درگیر در این صنعت به همراه آژانس های هواپیمایی و هتل ها جهت ماه عسل می باشد. اندازه بازار با نگاهی به آمار ازدواج در سال 95 توسط سازمان ثبت احوال منتشر شده؛ میزان 608 هزار و 803 واقع ازدواج در کشور ثبت و در تهران 97591 عدد ثبت شده با فرض بر اینکه از این تعداد فقط نیمی با کمترین هزینه یعنی 20 میلیون مراسم عروسی برگزار کنند. در سال بالغ بر 6000 میلیارد اندازه بازار عروسی در ایران است. علاوه بر این خدمات ما برای تمامی افراد سطح جامعه که در شرف برگزاری مراسم های مختلف مانند تولد, ولیمه و یا حتی افتتاح فروشگاه هستند؛ نیز می باشد. بازار هدف در صنعت عروسی بازار هدف به چند دسته تقسیم می شود: دسته ی اول عروس و داماد ( و خانواده آنها) دسته دوم افراد عادی که به دنبال خدمات با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم های مختلف خود هستند. و دسته ی سوم مربوط به خدمات دهندگان عروسی اعم از باغ و تالار تشریفات آرایشگاه عروس و داماد آتلیه مزون کیک و شیرینی محضرخانه گروه موسیقی گل فروشی کارت عروسی سفره عقد و گیفت آژانس های هواپیمایی هتل ها روش درآمدزایی مدل های درامدی ما عبارت است از: حق عضویت تبلیغات بنری تبلیغات شبکه های اجتماعی و در اینده ای نزدیک فروش آنلاین گیفت/ دسته گل عروس/ تاج,تور و ریسه عروس/ ملزومات عروسی و دریافت کارمزد فروش و البته مهمترین درآمد ما خوشبختی عروس و داماد و لبخند رضایت والدین آنهاست هزینه ها با توجه به بررسی های به عمل آمده هزینه های اصلی ما مربوط به بازاریابی و بازارسازی برند عروس برون بین خدمات دهندگان و عروس دامادها و تبلیغات رسانه ای خواهد بود. این تبلیغات به صورت گسترده توسط بازاریابان حضوری در کلیه مراکز مربوط به عروس مانند آزمایشگاه ها, محضر خانه ها و مراکز خرید عروس و هچنین شبکه های اجتماعی و ... خواهد بود. همچنین به جهت استخدام نیروی انسانی جهت بازاریابی, برنامه نویسی و تولید محتوا نیاز به سرمایه در ابتدای کار می باشد. اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی اینفلوئنسر مارکتینگ بازاریابی حضوری در مراکز مربوط به عروس و داماد بازاریابی تلفنی ایمیل مارکتینگ برگزاری ایونت های مربوط به عروسی مزیت رقابتی درجه اهمیت محصول ما برای عروس و داماد: امکان برنامه ریزی آنلاین عروسی از 6 ماه قبل از مراسم استفاده از ایده ها , مطالب جدید هماهنگ با مراسم های عروسی روز دنیا استفاده از تخفیف های لحظه آخری و صرفه جویی در منابع مالی آشنایی و ارتباط با خدمات دهندگان عروسی به صورت مستقیم و آنلاین و امکان دسته بندی, ثبت در علاقمندی ها و بررسی قیمتها استفاده از پکیج های آماده عروسی و بهره مندی از مشاوره های رایگان و یک به یک درجه اهمیت محصول ما برای خدمات دهندگان عروسی: معرفی برند خود در مقابل کاربران و مشتریان بالقوه به همراه امکان ارتباط مستقیم با آنها از طریق تلفن و ایمیل پر کردن تمامی روزهای سال برای برگزاری مراسم از 6 ماه قبل و رفع نگرانی بازگشت سرمایه ایجاد قیمت های رقابتی و پیشرفت در حوزه کاری دستاوردها کسب رتبه دوم در رویداد دیموند پیچز مشاوره به بالغ بر 300 عروس و داماد از زمان فعالیت تا به الان برگزاری ایونت در تالار آمیتیس 40 هزار کاربر در اینستاگرام و1000 کاربر در تلگرام بازدید ماهانه 5000 کاربر از سایت تولید بالغ بر 450 محتوای یونیک در سایت همکاری با 50 خدمات دهنده عروسی از بهترین های تهران

عروسین

عروسین

  • بهره گیری از عروسین یعنی یافتن بهترین تالار،آتلیه،آرایشگاه،مزون،جواهرات،قنادی و ... در سرتاسر کشور و برنامه ...
بانک تالار

بانک تالار

  • بانک تالار یک استارتاپ در شهر تهران می باشد