با پیشرفت فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، پدیده اجتماعی جدیدی نیز شکل گرفته است؛ ارسال محتوای نامناسب، توهین آمیز، حمله ...
درسال ۲۰۱۱ کوکاکولا کمپین تبلیغاتی Share-a-Coke را در بازار آغاز کرد. در این کمپین بر روی برچسب روی شیشه در ...
در سالهای اخیر بازاریابی دیجیتال با استفاده از UGC در مسیر رشد روزافزون قرار دارد. بر همین اساس برندها، هسته ...
بازاریابی از طریق UGC (محتوا تولید شده توسط کاربر) استراتژی جذابی است که کمتر به آن توجه میکنیم. درنگاه اول ...
"الف" را میتوان یکی از بهترین نمونههای بسیار موفق از وبسایتهای تعامل با کاربر در فضای خبری نام برد. الف ...
با هدف مشارکت افراد متخصص و دانشآموخته در فضای کسبوکار و ایجاد بستری برای بهرهمندی از تواناییها و دانش این ...
هوش مصنوعی ، توانایی یادگیری ماشینها از تجربیات و انجام وظایفی است که فقط انسانها قادر به انجام دادن آنها ...
از اتومبیلها با قابلیت رانندگی خودکار گرفته تا ترجمههای چند زبانی، پایه بسیاری از پیشرفتهای صنعت تکنولوژی در قالب هوش ...
تصوری که از هوش مصنوعی در بین عموم افراد وجود دارد، داستانهای علمی تخیلی و رباتهای نورانی هستند؛ در حالی ...
مرکز تحقیقاتی Pew ، مطالعهای در ارتباط با محتوای آزار دهندهی بزرگسالان در فضای مجازی انجام داده است. این تحقیقات ...
با پیشرفت فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، پدیده اجتماعی جدیدی نیز شکل گرفته است؛ ارسال محتوای نامناسب، توهین آمیز، حمله ...
درسال ۲۰۱۱ کوکاکولا کمپین تبلیغاتی Share-a-Coke را در بازار آغاز کرد. در این کمپین بر روی برچسب روی شیشه در ...
در سالهای اخیر بازاریابی دیجیتال با استفاده از UGC در مسیر رشد روزافزون قرار دارد. بر همین اساس برندها، هسته ...
بازاریابی از طریق UGC (محتوا تولید شده توسط کاربر) استراتژی جذابی است که کمتر به آن توجه میکنیم. درنگاه اول ...