تولید محتوای تبلیغاتی فعالیتی هزینهبر و دشوار است از طرفی مدیریت رسانههای مختلف و کانالهای گوناگون در شبکههای اجتماعی نیز ...
یک رویداد استارتاپی در فضایی غیررسمی و صمیمانه است که هدف از برگزاری این جلسات، آشنایی هرچه بیشتر فعالین اکوسیستم ...
در این مطلب به برخی از آمارهای ارائه شده در گزارش اشاره میشود. متن کامل گزارش ارائه شده توسط متریکس ...
امسال رخ داد، تهیهی گزارش تحلیلی فضای استارتاپی ایران ۹۸ توسط این گزارش تحلیلی شامل نتایج پژوهشی درباره وضعیت کنونی ...
همچنین تجربه ویتریننت را در همکاری با شتابدهنده دیموند، جذب سرمایه و حل چالشهای کسبوکاری بررسی نمودیم. گزارش دورهمی استارتاپی ...
دورهمی استارتاپی استارتفست استارت فست ۸ با موضوع: استارتاپ خود را روی موج بازار تنظیم کنید بررسی یک چرخش چابک ...
در اقدامی قابل تحسین گزارشی از عملکرد خود منتشر کرده است که برای اولین بار فاکتورهای گوناگون عملکردی این شرکت ...
دورهمی استارتاپی استارت فست ۷ نیز به خوبی برگزار گردید. در استارت فست ۷ در دو بخش به بررسی اکوسیستم ...
دورهمی استارت فست چیست؟ دورهمی استارتاپی استارت فست ۷ یک دورهمی استارتاپی است که هدف اصلی این جلسات اینه که ...
آیا میدانید چگونه یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق راه اندازی کنید؟ نمیدانید استراتژی ایمیل مارکتینگ شما کار میکند یا نه؟ ...
دانستیم که یک کمپین بازاریابی ایمیلی چیست و با ۵ گام نخست ایجاد یک کمپین ایمیل مارکتینگ موثر آشنا شدیم. ...
۴ فوریه سال ۲۰۰۴ بود که مارک زاکربرگ ۲۰ ساله به همراه تعدادی از همکلاسیهای خود فیسبوک را تاسیس نمودند. ...