بات تلگرام اینووینبات تلگرام اینووین

بات تلگرام اینووین

تولید محتوای تبلیغاتی فعالیتی هزینه‌بر و دشوار است از طرفی مدیریت رسانه‌های مختلف و کانال‌های گوناگون در شبکه‌های اجتماعی نیز ...

دورهمی استارت فست ۹دورهمی استارت فست ۹

دورهمی استارت فست ۹

یک رویداد استارتاپی در فضایی غیررسمی و صمیمانه است که هدف از برگزاری این جلسات، آشنایی هرچه بیشتر فعالین اکوسیستم ...

تبلیغات اپلیکیشن ؛ گزارش متریکس از بازار ایران ۹۸تبلیغات اپلیکیشن ؛ گزارش متریکس از بازار ایران ۹۸

تبلیغات اپلیکیشن ؛ گزارش متریکس از بازار ایران ۹۸

در این مطلب به برخی از آمارهای ارائه شده در گزارش اشاره می‌شود. متن کامل گزارش ارائه شده توسط متریکس ...

گزارش تحلیلی فضای استارتاپی ایران ۹۸گزارش تحلیلی فضای استارتاپی ایران ۹۸

گزارش تحلیلی فضای استارتاپی ایران ۹۸

امسال رخ داد، تهیه‌ی گزارش تحلیلی فضای استارتاپی ایران ۹۸ توسط این گزارش تحلیلی شامل نتایج پژوهشی درباره وضعیت کنونی ...

دورهمی استارتاپی استارت فست ۸ – گزارش تصویریدورهمی استارتاپی استارت فست ۸ – گزارش تصویری

دورهمی استارتاپی استارت فست ۸ – گزارش تصویری

همچنین تجربه ویترین‌نت را در همکاری با شتابدهنده دیموند، جذب سرمایه و حل چالش‌های کسب‌و‌کاری بررسی نمودیم. گزارش دورهمی استارتاپی ...

دورهمی استارتاپی استارت‌فست۸دورهمی استارتاپی استارت‌فست۸

دورهمی استارتاپی استارت‌فست۸

دورهمی استارتاپی استارت‌فست استارت فست ۸ با موضوع: استارتاپ خود را روی موج بازار تنظیم کنید بررسی یک چرخش چابک ...

گزارش عملکرد دیجیکالاگزارش عملکرد دیجیکالا

گزارش عملکرد دیجیکالا

در اقدامی قابل تحسین گزارشی از عملکرد خود منتشر کرده است که برای اولین بار فاکتورهای گوناگون عملکردی این شرکت ...

دورهمی استارتاپی استارت فست ۷ – گزارش تصویریدورهمی استارتاپی استارت فست ۷ – گزارش تصویری

دورهمی استارتاپی استارت فست ۷ – گزارش تصویری

دورهمی استارتاپی استارت فست ۷ نیز به خوبی برگزار گردید. در استارت فست ۷ در دو بخش به بررسی اکوسیستم ...

دورهمی استارتاپی استارت فست ۷دورهمی استارتاپی استارت فست ۷

دورهمی استارتاپی استارت فست ۷

دورهمی استارت فست چیست؟ دورهمی استارتاپی استارت فست ۷ یک دورهمی استارتاپی است که هدف اصلی این جلسات اینه که ...

ایمیل مارکتینگ موثر- ۱۰ گام راه‌اندازی کمپین موفق (بخش اول)ایمیل مارکتینگ موثر- ۱۰ گام راه‌اندازی کمپین موفق (بخش اول)

ایمیل مارکتینگ موثر- ۱۰ گام راه‌اندازی کمپین موفق (بخش اول)

آیا می‌دانید چگونه یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق راه اندازی کنید؟ نمی‌دانید استراتژی ایمیل مارکتینگ شما کار می‌کند یا نه؟ ...

بازاریابی ایمیلی موثر- ۱۰ گام راه‌اندازی کمپین موفق (بخش دوم)بازاریابی ایمیلی موثر- ۱۰ گام راه‌اندازی کمپین موفق (بخش دوم)

بازاریابی ایمیلی موثر- ۱۰ گام راه‌اندازی کمپین موفق (بخش دوم)

دانستیم که یک کمپین بازاریابی ایمیلی چیست و با ۵ گام نخست ایجاد یک کمپین ایمیل مارکتینگ موثر آشنا شدیم. ...

فیسبوکفیسبوک

فیسبوک

۴ فوریه سال ۲۰۰۴ بود که مارک زاکربرگ ۲۰ ساله به همراه تعدادی از همکلاسی‌های خود فیسبوک را تاسیس نمودند. ...