جشن پنجمین سالگرد «فستیوال‌سیتی»

جشن پنجمین سالگرد «فستیوال‌سیتی»

مراسم پنجمین سالگرد تاسیس «فستیوال‌سیتی» قطر با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد. از زمان افتتاح در آوریل ۲۰۱۷، «فستیوال‌سیتی» ...

ادامه خبر
معرفی کتاب «رهبران آخر از همه غذا...

معرفی کتاب «رهبران آخر از همه غذا...

چرا بعضی تیم‌ها در همکاری با هم موفق هستند و برخی نه؟ در کتاب «رهبران آخر از همه غذا می‌خورند» ...

ادامه خبر
گزارش «ماجد الفطیم» از بازار خرده‌فروشی...

گزارش «ماجد الفطیم» از بازار خرده‌فروشی...

ریشه‌های قوی مقابل طوفان‌های عظیم «ماجد الفطیم» برند پیشرو مراکز خرید، خرده‌فروشی و اوقات فراغت در خاورمیانه، آفریقا و آسیا ...

ادامه خبر
سنگ‌اندازی در مسیر رونق فروشگاه‌های...

سنگ‌اندازی در مسیر رونق فروشگاه‌های...

اگرچه طی سال‌های اخیر روند ایجاد و توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رو به رشد بوده، اما وجود برخی مسائل مانع از ...

ادامه خبر
خرده‌فروشی مدرن و سنتی مکمل هم هستند

خرده‌فروشی مدرن و سنتی مکمل هم هستند

یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر این‌که امروزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای به لحاظ تنوع بالای کالاها و قیمت ارزان‌تر امکان خرید ...

ادامه خبر
چرخ‌وفلک رویایی «آمریکن دریم» بازگشایی شد

چرخ‌وفلک رویایی «آمریکن دریم» بازگشایی شد

مرکز خرید «آمریکن دریم» در نیوجرسی دارای یک چرخ‌وفلک غول پیکر ۹۰ متری با منظره‌ای از پانورامای معروف شهری نیویورک، ...

ادامه خبر
مذاکره صحیح، موفقیت بی پایان

مذاکره صحیح، موفقیت بی پایان

در مقاله قبل راجع به مذاکره کردن و جزئیات آن و همچنین انواع مذاکره توضیحات مبسوطی را حضور شما خوانندگان ...

ادامه خبر
نقش تبلیغات آنلاین در برندینگ محصولات...

نقش تبلیغات آنلاین در برندینگ محصولات...

چگونه از ظرفیت دیجیتال مارکتینگ برای صنعت FMCG استفاده کنیم؟ صاحب‌نظران حوزه تبلیغات همواره تاکید می‌کنند که هیچ نسخه واحدی ...

ادامه خبر
«سعودی مال» پروژه جدید ماجد الفطیم

«سعودی مال» پروژه جدید ماجد الفطیم

برند مشهور «ماجد الفطیم» قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، قرارداد اصلی ساخت‌وساز پروژه «سعودی مال» در ریاض ...

ادامه خبر
شماره (۱۰۹) ماهنامه تجارت طلایی منتشر شد

شماره (۱۰۹) ماهنامه تجارت طلایی منتشر شد

شماره (۱۰۹) ماهنامه تجارت طلایی ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۱منتشر شد. در این شماره ویژه که در هشتمین رویداد سالانه ایران ...

ادامه خبر
مصاحبه اختصاصی «تجارت طلایی» با طراح مد...

مصاحبه اختصاصی «تجارت طلایی» با طراح مد...

مد به سمت سادگی می‌رود این صنعت در تاروپود زندگی ماست در دنیای مد، «عابد محفوظ» فردی به شدت مشهور ...

ادامه خبر
برندسازی پشتکار می‌خواهد و ایمان و انگیزه

برندسازی پشتکار می‌خواهد و ایمان و انگیزه

می‌خواهیم موجب غرور ایرانیان باشیم این شعار یک برند ایرانی پوشاک با عنوان «انور سالار» است: «ما در اینجا می‌کوشیم ...

ادامه خبر
برندهای ایرانی در مقاصد آینده ریتیل قطر

برندهای ایرانی در مقاصد آینده ریتیل قطر

برندهای مطرح ایرانی در بزرگترین رویداد" ریتیل خاورمیانه " در دوحه قطر درروزهای۱۹ و ۲۰ خرداد ماه‌ سال جاری حضور ...

ادامه خبر
توسعه‌طلبی مانگو

توسعه‌طلبی مانگو

برند مانگو در آستانه گسترش بین‌المللی است و قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ فروشگاه‌های جدیدی را در اروپا، هند ...

ادامه خبر