یادداشت: چرا روش‌های غربی روابط عمومی برای استارت‌آپ‌های ایرانی مناسب نیست؟

این یادداشت نوشته «مریم طهماسبی»، روزنامه‌نگار سابق و مدیر روابط عمومی فعلی «اسنپ کیو» است. سال ۲۰۱۶ و در بحبوحه‌ی انتخابات آمریکا بود که نام فیسبوک بار دیگر در مرکز قضاوت قرار گرفت. این بار خبر از افشای اطلاعات شخصی یا بحرانی از این دست نبود؛ بلکه فیسبوک به این متهم‌ شد که به پلتفرمی برای انتشار اخبار جعلی تبدیل شده و کاری هم برای جلوگیری از این موضوع نمی‌کند. موضوع اصلی هم انتخابات آمریکا بود و اکانت‌هایی که گفته می‌شد قصد تولید اخبار جعلی و جهت‌دهی به اذهان عمومی برای انتخابات آمریکا دارند. «مارک زاکربرگ» میان همه فشارها در سنا و در نقش یک قربانی ظاهر شد و گفت اکانت‌های جعلی از فیسبوک سوء استفاده کرده‌اند و تیم او در تلاشند که جلوی رشد این اکانت‌ها را بگیرند، بسیاری از آن‌ها مسدود شده‌اند و مصلحت «آمریکا» از هر چیز دیگری مهم‌تر است. درواقع بزرگترین بحرانی که کسب‌وکارهای پلتفرمی با ...

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات