بازدید هیات اعزامی از فناوران مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از نمایشگاه جیتیکس دبی

بازدید هیات اعزامی از فناوران مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از نمایشگاه جیتیکس دبی

هیات اعزامی از فناوران مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از سی و نهمین نمایشگاه جیتکس که بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه می باشد، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، مدیران عامل شرکت های توسعه تجارت الکترونیک هزاره سوم، تک ندا پرداز آذربایجان، مارال روبات صنعت و پرتو انرژی صدرا در این نمایشگاه حضور یافتند.
در این بازدید مهندس هادی مختاری پر  مدیرعامل شرکت تک ندا پرداز آذربایجان موفق به جذب همکاری برای تامین و پشتیبانی فروش دست مصنوعی با فناوری هوشمند تشخیص رفتار با شرکت کره ای شد و مهندس رضا محمودی مدیرعامل شرکت پرتو انرژی صدرا  نیز  مذاکراتی در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری با یک شرکت اماراتی جهت فروش تجهیزات روشنایی محصول این شرکت انجام داده است.
گفتنی است نمایشگاه جیتکس دبی معتبرترین نمایشگاه منطقه در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد و در آن جدیدترین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری (IT) به نمایش گذاشته می شود. بواسطه وسعت و گستردگی موضوعات IT ارائه شده (حدود ۲۰ بخش مختلف که در بیش از ۱۰ صنعت کاربرد دارد) و حضور غرفه داران و بازدیدکننده های بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، تقریبا همه مدیران ارشد شرکت های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در این رویداد بینظیر شرکت می کنند که  علاوه بر آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری، نمایشگاه جیتکس فرصتی ویژه و بسیار مناسب برای آشنایی و ایجاد ارتباط با تولید کنندگان، خرید و سفارش و اخذ نمایندگی محصولات می باشد.

در سال گذشته (سال ۲۰۱۸)، بیش از۵ هزار شرکت در این نمایشگاه غرفه داشتند و بیش از ۱۰۰.۰۰۰ نفر از ۱۲۰ کشور مختلف نیز در روزهای برگزاری نمایشگاه، از آن بازدید کردند. هر ساله مهندسان و متخصصان زیادی از ایران در این رویداد تخصصی و مهم شرکت می کنند.

شایان ذکر است نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه می باشد که هر ساله در فصل پاییز برگزار می  شود و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می کند، ن دوره این نمایشگاه از تاریخ های ۶ الی ۹ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ الی ۱۷ مهر ۹۸) در مرکز تجارت جهانی دبی در حال برگزاری است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات