کارگاه آموزشی روستای خلاق (مفاهی...

کارگاه آموزشی روستای خلاق (مفاهی...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، کارگاه آموزشی مفاهیم توسعه پایدار روستایی در روز های یکشنبه ۱۴ و دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸ با حضور دکتر مسعود ویسمه مشاور حوزه کسب و کارهای آینده روستا در سالن همایش های استانداری با همکاری پارک علم و فناوری (مرکز نوآوری روستای خلاق) و دفتر امور روستا و شوراهای استانداری خراسان شمالی به منظور ارائه تکنیک های خلاقیت در کسب و کار، نوآوری در فرآیند تولید، مهندسی تولید محصولات بازار محور و تدوین برنامه بازاریابی محصولات برای توانمندسازی دهیاران استان برگزار شد.
برگزاری نشست های مشاوره به دهیارهای استان به منظور طرح و بررسی ظرفیت های بهبود فضای کسب و کار و ایجاد نوآوری در عرضه محصولات و خدمات حوزه روستا نیز در هر دو روز از برنامه های حاشیه رویداد بود.

در روز دوم از برگزاری این کارگاه آموزشی، دهیاران با انتخاب یک ایده و همکاری مدیران استارتاپ های موفق استان با نحوه تدوین بوم مدل کسب و کار شامل؛ نحوه ارتباط با مشتری، منابع درآمدی، ساختار هزینه و فعالیت های کلیدی آشنا شدند.

سه نشست گفتگو محور به منظور شرح داستان شروع و موفقیت کسب و کار استارتاپ های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان شمالی در حوزه روستا با هدف ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خلاقانه برای نمایندگان روستاهای مناطق مختلف استان نیز برگزار شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه معرفی توانمندی های استارتاپی روستایی با محوریت مرکز نوآوری روستای خلاق با حضور و معرفی محصولات و خدمات بیش از ۳۰ استارتاپ در محل استانداری خراسان شمالی از جذابیت های دیگر این رویداد بود.

آئین اختتامیه کارگاه آموزشی مفاهیم توسعه پایدار روستایی و نمایشگاه توانمندی های استارتاپی، بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸ با حضور دکتر گرمه ای رئیس پارک علم و فناوری و آقای موفق مدیرکل دفتر امور روستا و شوراهای استانداری خراسان شمالی با تاکید بر تقویت کسب و کارهای نوآورانه و خلاقانه روستایی و تامین منابع حمایتی مختلف برای رونق این بخش، برگزار شد.


اولین مرکز نوآوری روستای خلاق در خراسان شمالی فرصتی برای حمایت از کسب و کارهای نوین روستایی

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات