با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می‌گیرد؛ برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت خودرو

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می‌گیرد؛ برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت خودرو

صندوق نوآوری و شکوفایی در مهرماه سال جاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت خودرو را به مدت سه روز برگزار خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری، با اعلام این خبر درباره جزئیات این گردهمایی گفت: گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت خودرو ۱۵ تا ۱۷ مهرماه سال جاری در محل صندوق نوآوری برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: صندوق نوآوری برای این گردهمایی سه روزه، برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به برپایی نمایشگاه نیازمندی‌های فناورانه صنعت خودرو و نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد. علاوه بر این، رویدادهای معرفی نیازمندی‌های فناورانه شرکت‌های خودروساز، نشست‌های مذاکره B۲B و پنل‌های تخصصی نیز برگزار خواهد شد.
ملکی‌فر، برگزاری چنینی گردهمایی‌هایی را در راستای رویکرد حضور فعالانه صندوق نوآوری در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی توسعه همکاری‌های فناورانه میان شرکت‌های اصلی خودروساز کشور و شرکت‌های دانش بنیان فعال در زنجیره تولید خودرو است.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، یادآور شد: علاوه بر شرکت‌های مطرح صنعت خودروسازی کشور، نظیر گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا، تاکنون بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان برای حضور در این گردهمایی ثبت نام کرده‌اند، لذا علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه یا حضور در رویدادهای جانبی این گردهمایی می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/AZWbs و یا شماره‌های ۸۸۳۹۸۵۴۳-۸۸۳۹۸۵۶۳ با بومرنگ، تماس حاصل کنند.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات