وابسته به فکر و تلاش خودمان باشیم و نه هیچ جناحی

وابسته به فکر و تلاش خودمان باشیم و نه هیچ جناحی


دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان در آیین اختتامیه اولین رویداد ملی ریحانه که عصر جمعه ۱۹ مهرماه سال جاری در مشهد برگزار شد گفت: وابسته به فکر و تلاش خودمان باشیم و نه هیچ جناحی.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان در آیین اختتامیه اولین رویداد ملی ریحانه در مشهد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویدادهایی گفت: وابسته به فکر و تلاش خودمان باشیم و نه هیچ گروه و جناحی.

وی همکاری معاونت علمی آستان قدس رضوی، شتابدهنده هاوش، دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری خراسان در کنار یکدیگر و در برگزاری این رویداد سه روزه را اتفاق ویژه ای دانست.

رئیس پارک خراسان همچنین درخصوص افتخارآفرینی و درخشش کشور در زمینه های اقتصاد غیرنفتی ابراز امیدواری کرد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید عربشاهی دبیر رویداد ملی ریحانه گفت: ما برای رشد و توانمندی بانوان خلاق و کار آفرین ریحانه ۱ را برگزار کردیم که با کمک اسپانسر‌ها و استفاده از منتور‌های متخصص برای شرکت کننده‌ها فضای آموزشی و پیشرفته به وجود آوریم.

وی تصریح کرد: این گروه‌ها به خصوص سه گروه برتر درصورت طی کردن مراحل قانونی برای تجاری سازی محصولات و ایده‌های خود از حمایت پارک علم و فناوری خراسان و سایر حامیان برخوردار خواهند بود.

عربشاهی گفت: این مسیر متوقف نمی‌شود و در آینده نزدیک ریحانه دو با رویکرد بازی و سرگرمی در حوزه کسب و کار‌های خلاق برگزار می‌شود. رویداد ملی ریحانه  با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی آستان قدس رضوی و با برگزاری کارگا‌ه های آموزشی برای گروه‌های شرکت کننده به منظور حرفه‌ای شدن و کیفیت بخشی ایده‌ها و مشاغل بانوان  به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

شایان ذکر است گروه تولید لباس نوزاد از تربت جام شایسته دریافت تندیس برترین گروه این دوره از رویداد شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات