آغاز به کار ثبت نام جشنواره بازی سازی رایانه ای و موبایلی

آغاز به کار ثبت نام جشنواره بازی سازی رایانه ای و موبایلی

در این جشنواره یک ماهه که توسط پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می شود شرکت کنندگان پس از ثبت نام و گذراندن دوره های آموزشی، تیم سازی می کنند و بعد از ساخت بازی خود به رقابت با یکدیگر می پردازند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در این جشنواره یک ماهه قرار است پس از پایان مهلت ثبت نام دوره های آموزشی فشرده شامل چهار دوره تخصصی در پنج زمینه بازی از قبیل: انیمیشن، نقاشی دیجیتال، طراحی بازی، طراحی سه بعدی و برنامه نویسی شروع شود و پس از پایان دوره آموزشی هر تیم سه هفته مهلت ساخت بازی و ارائه خروجی مورد نظر به جشنواره را خواهد داشت .

در انتها جوایز نفیسی به تیم های برتر اهدا خواهد شد و امکان حضور مداوم در کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری بازی سازی و استفاده از فضا و امکانات آن را خواهند داشت .

دوره آموزشی انیمیشن شامل ۳۶ ساعت آموزش اصول پایه و تکنیک های ساخت انیمیشن به صورت آشنایی با قواعد کلیدی انیمیشن سازی و تکنیک های مختلف جهت متحرک سازی مدل دو بعدی برای استفاده در بازی می باشد. همچنین دوره آموزشی مبانی نقاشی دیجیتال شامل ۳۰ ساعت آموزش آشنایی با ابزار و تکنیک های مختلف نقاشی دیجیتال به صورت آشنایی با ابزار های مورد استفاده، سبک ها و تکنیک های اجرا، شناخت کلی نقاشی دیجیتال به همراه تمرین های مرتبط بوده و دوره آموزشی اصول پایه گیم دیزاین شامل ۳۰ ساعت آموزش طراحی مکانیک های یک بازی از ایده تا خلق تجربه به صورت آشنایی با مفاهیم گیم دیزاین، بررسی مکانیک های مختلف و خلق یک تجربه منحصر به فرد برای کاربر می باشد.

دوره آموزشی ۳ DS MAX شامل ۳۰ ساعت آموزش مدل سازی محیط و اشیا برای استفاده در بازی به صورت آشنایی با مفاهیم مدل سازی، اصول پایه نرم افزارها و استاندارد های کیفی و فنی در ساخت مدل نهایی و قابل استفاده در بازی و دوره آموزشی مبانی برنامه نویسی شامل ۳۶ ساعت آموزش مبانی برنامه نویسی و الگوریتم نویسی در بازی سازی به صورت آشنایی با مفاهیم و اصول اولیه برنامه نویسی و طرز تفکر مناسب در برخورد با الگوریتم نویسی به صورت پروژه محور از جمله دیگر دوره های آموزشی است که در قالب این جشنواره یک ماهه برگزار می شود.

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک ثبت نام




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات