برگزیدگان نخستین رویداد ملی ریحانه در مشهد معرفی شدند


برگزیدگان رویداد ملی"ریحانه" با محوریت توان افزایی زنان فناور و خلاق در دانشگاه فردوسی مشهد معرفی شدند.

مدیر مرکز رشد فناوری فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی جمعه شب با بیان این مطلب گفت: در پایان این رویداد تیم پرسا از تربت جام با ایده لباس کودک به مقام نخست دست یافت و تیم های هانابافت، با ایده کارت بافی و گلبهار با ایده نقاشی با تکنیک کلاژ از مشهد مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ علیرضا جاوید عربشاهی افزود: ثبت نام تیم ها از نهم شهریور تا اول مهر ماه امسال در سه بخش مد و لباس، صنایع دستی و محصولات دیجیتال انجام شد.
وی ادامه داد: در این مدت ۲۸۰ محصول و ایده از ۹ استان کشور دریافت کردیم که در بررسی انجام شده ۱۶ محصول به مرحله پایانی راه یافتند.
او با بیان اینکه رویداد مذکور از هفدهم مهر ماه تا امشب در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد افزود: طی این مدت، چهار کارگاه با موضوع برندینگ، طراحی محصول و بسته بندی، تولید محتوا، اصول فروش و صادرات برای شرکت کنندگان برگزار شد.

عربشاهی گفت: شناسایی زنان خلاق در صنایع و توانمندسازی آنان در توسعه محصولاتشان و توجه به‌ تهیه محصولات در زمینه پوشاک و بازی و سرگرمی برای گروه های سنی مختلف از جمله اهداف این رویداد بود.
وی اظهار داشت: در برگزاری این رویداد علمی مشاور امور بانوان معاونت علمی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری خراسان ، شتاب دهنده هاوش، معاونت علمی آستان قدس رضوی و دانشگاه فردوسی مشهد همکاری کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات