حضور شتابدهنده واتک در نمایشگاه آب و فاضلاب

حضور شتابدهنده واتک در نمایشگاه آب و فاضلاب

گزارش حضور شتابدهنده واتک در نمایشگاه آب و فاضلاب

شتابدهنده واتک در راستای توسعه فناوری‌های جدید و حل چالش‌های آبی کشور در نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب کشور ۹۸ حضور پیدا کرد. نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه آب و فناوری‌های مربوطه است. این نمایشگاه همه ساله با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی فعال در زمینه صنعت آب و فاضلاب بر پا می‌شود.

واتک با شرکت در این نمایشگاه به معرفی فرایندهای شتابدهی و جذب طرح و ایده در حوزه آب، و همچنین معرفی محصولات و تیم‌های فناور خود پرداخت.

در حاشیه نمایشگاه نشستی با عنوان رویداد فناوری‌های نوظهور در بخش آب و فاضلاب برگزار شد که دکتر خوش سیرت، مدیر عامل شتابدهنده واتک، فناوری‌های جدید در حال توسعه در شتابدهنده را معرفی کرد. از جمله فناوری‌های ارائه شده در این نشست  عبارتند از ربات نشت یاب لوله‌های انتقال آب، ماژول و کیت هوشمند کنترل دما و فشار شیرآلات آب، فشار شکن نرم آب با قابلیت تولید برق و کنتورهای هوشمند.

همچنین در این نمایشگاه جلسات متعددی با شرکت‌های فعال در حوزه آب از جمله شرکت آبفا استان تهران، شرکت آبفا کل کشور،شرکت آبفا اصفهان، شرکت آبفا گلستان، شرکت آبنیک، شرکت سالم آب، شرکت کاوش مکانیزه، شرکت توکا پارسیان پیشرو، شرکت آبساز، شرکت کاوش مکانیزه فناور و … برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت واتک

    منبع خبر

    واتک

    واتک

    شتابدهنده تخصصی حوزه تکنولوژی آب

    نظرات