چرا باید به استراتژی مدیریت خدمات پایبند باشیم؟

الهام حاجی سامی، کارشناس پیاده‌سازی و استقرار گروه فناوری پرند / اصول استراتژی مفهومی است که به دستورالعمل‌ها و نحوه ارتباطاتِ دارایی‌هایمان برای رسیدن به چشم‌انداز سازمان می‌پردازد. البته می‌توانیم به‌جای تمرکز روی استفاده از داریی‌هایمان، با درک نیازهای مشتری و تمرکز روی اثرات این نیاز بر کسب‌وکار، به این مهم دست یابیم و این یعنی بهتر است روی ایجاد یک استراتژیِ خلاق برای پوشش نیازهای مشتری تمرکز کنیم. برای مثال، ما می‌دانیم کدام تامین‌کننده برای موفقیت ما حیاتی است، اگر بخواهیم کلیه فعالیت‌های مرتبط با این تامین‌کننده را برون‌سپاری کنیم، در حقیقت دانش و تجربه مرتبط با مدیریت این تامین‌کننده را از دست می‌دهیم و این یعنی با ارتقای این تامین‌کننده، ما در معرض ریسک قرار می‌گیریم و در نهایت چون دانش و تجربه مدیریت آن را از دست داده‌ایم، احتمالاً مشتریانی که با این عامل در ارتباط هستند را نیز از دست می‌دهیم. خوب است به این نکته ...

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات