محققان و فعالان ایرانی از مراکز عطر سازی فرانسه بازدید می کنند

محققان و فعالان ایرانی از مراکز عطر سازی فرانسه بازدید می کنند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، در راستای بهره مند شدن از تجربیات جوامع علمی و پیشتاز در صنعت فرآوری گل های معطر ، سفری علمی پژوهشی برای فعالان و متخصصین گیاهان دارویی و معطر کشور به مراکز اسانس و عطر سازی کشور فرانسه  برنامه ریزی شده است .

بازدید از مراکز مهم صنعت عطر و اسانس فرانسه، بازدید از شهر گرس (پایتخت عطر جهان)، بازدید از موزه های مرتبط با صنعت عطر و اسانس و نیز نشست مشترک با کارگزاران و محققین این صنعت در فرانسه از جمله جزئیات سفر فوق الذکر است.

برای حضور در این رویداد ، کلیه محققان ، پژوهشگران ، فعالین اقتصادی و دیگر علاقه مندان به بازار گیاهان دارویی و معطر ایران ، تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رخداد علمی ثبت نام کنند . دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه های کشور، اعضای کانون گل محمدی و انجمن گلاب و عرقیات برای شرکت در این رویداد شامل تخفیف ویژه خواهند بود. ستاد توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی،کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این سفر علمی می باشند . جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کانون هماهنگی دانش،صنعت و بازار معاونت علمی وفناوری رییس جمهوری تماس حاصل کنید.



لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات