اولین برنامه ساعت چای و فناوری در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شد

اولین برنامه ساعت چای و فناوری در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شد

اولین برنامه ساعت چای و فناوری با حضور هسته ها، شرکت های فناور، کارکنان ستادی پارک و برخی از صاحبان صنایع و سرمایه در محل پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر علی محمدنیکبخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت هایی که در گذشته برای توسعه پارک انجام گرفته است، اظهار کرد:  به زودی وارد فاز جدیدی از فعالیت های توسعه ای پارک خواهیم شد.
وی با بیان اینکه برگزاری برنامه  ساعت  چای و فناوری در دنیا و برخی پارک های کشور  برگزار می شود، گفت: این برنامه برای اولین بار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار می شود و تلاش میکنیم این قبیل برنامه ها ادامه دار باشند.
دکتر محمد نیکبخت با بیان اینکه در این دورهمی به دور از تشریفات اداری و در فضای صمیمی شرکت ها به شناخت یکدیگر می پردازند، ادامه داد: پارک در واقع محیطی است که در آن شادابی و تنوع باشد.
وی ادامه داد: ما تلاش خواهیم کرد در عصرانه چای و فناوری پذیرای صاحبان صنایع، مسئولین دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی باشیم.
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، با ابراز اینکه بهترین ساعات زندگی در  محیط های کاری سپری می شود، گفت:اگر فضای دوستی و تعامل در محیط کار نباشد همراهی و همدلی رخ نخواهد داد.
گفتنی است در  ادامه برنامه های اولین دورهمی ساعت چای و فناوری به فعالیت های پارک و شرکت های مستقر در آن پرداخته شده و هسته و واحدهای فناور شرکت کننده به انتقال تجربیات و هم اندیشی و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

شایان ذکر است برخی از صاحبان صنایع نیز در این دورهمی حضور داشتند که علاوه بر آشنایی با فعالیت های پارک به انتقال تجربیات خود به شرکت های مستقر در پارک و آشنایی با آنها پرداختند.


برای مشاهده گزارش تصویری برنامه ساعت چای و فناوری کلیک کنید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات