سازمان فناوری اطلاعات از استارتاپ های مناطق روستایی حمایت می کند

سازمان فناوری اطلاعات از استارتاپ های مناطق روستایی حمایت می کند

کسب وکارهای نوپا و استارتاپ‌های فعال در حوزه اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی، می‌توانند از حمایت سازمان فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

به گزارش اکوسیستم، سازمان فناوری اطلاعات ایران به منظور حمایت از کسب وکارهای نوپا، اشتغال‌ کارآفرینان و با هدف توسعه خدمات الکترونیکی برای مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها، از تمام استارتاپ‌هایی که توانمندی یا ایده‌ای در ارتباط با توسعه اجتماعی و فرهنگی در این مناطق دارند، برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

افراد می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خودشان برای ارائه خدمات الکترونیکی ویژه جامعه روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته را ثبت کنند؛ طرح‌هایی که ارسال می‌شوند ابتدا بررسی می‌گردند و سپس از صاحبان طرح‌های برتر دعوت به عمل می‌آید تا علاوه بر ارائه اطلاعات تکمیلی، طرح‌های خود را از نظر امکان سنجی و ملزومات پیاده سازی بررسی کنند. در نهایت برگزیدگان می‌توانند از حمایت سازمان فناوری اطلاعات به منظور پیاده سازی طرح‌های خود در این مناطق استفاده نمایند.

قبل از آنکه درخواست خود را ارسال کنید، باید پروفایل شخصی‌تان به همراه اطلاعات کاملی از ایده یا استارتاپ خود را در بخش زیست بوم مرکز کسب وکارهای نوپا تکمیل کرده باشید.

    نظرات