پذیرش دو واحد صنعتی در یازدهمین نشست شورای پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پذیرش دو واحد صنعتی در یازدهمین نشست شورای پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

در یازدهمین نشست شورای پارک علم و فناوری خراسان جنوبی دو واحد صنعتی در دوره رشد یافتگی پذیرش شدند. نظر به حمایت های پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از توسعه همه جانبه توانمندان استان به ویژه کارخانجات صنعتی بزرگ، شرکت مهراس کویر به مدیر عاملی جناب آقای مهندس محمودرضا یوسفی با محصول لوله های UPVC و شرکت ابداع صنعت با مدیر عاملی جناب آقای سید علیرضا شریعت داوودی با محصولات حوزه برق اعم از جعبه اتصال، اتوبوستر و پست ترکیبی روغنی گازی در امور اموسسات پارک علم و فناوری خراسان جنوبی پذیرش شدند.

شرکت مهراس کویر

شرکت لوله و پروفیل های UPVC مهراس کویر در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردید. این شرکت در سال ۱۳۸۷ در سمینی به مساحت ۴۵۴۵ به ظرفیت ۷۰۰ تن در سال و با اشتغالزایی برای ۸ نفر بطور مستقیم در سه شیفت کاری به بهره برداری رسید. شرکت مهراس کویر در سال ۱۳۸۸ با افزایش خطوط تولید و استفاده از توان متخصصین، ظرفیت خود را دوچندان و به میزان ۱۴۰۰ تن رسانید. در همین راستا محصولاتی جدید نیز به سبد کالای تولیدی این مجموعه اضافه شد که نیاز بازار هدف را به خوبی تامین و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت. این مجموعه با گسترش خط تولید و افزایش ماشین الات و بکاری گیری مهندسان توانمند توانست در سال ۱۳۹۴ توان تولید خود را به ۴۲۰۰ تن افزایش داده و گامی ارزشمند در راستای تحقق اهداف خود بردارد.

لینک وبسایت شرکت مهراس کویر

لینک دانلود کاتالوگ شرکت مهراس کویر

شرکت ابداع صنعت برق

این شرکت توسط جمعی از مهندسین و کارشناسان که سالیان متمادی درصنعت برق کشور این شرکت فعالیت نموده تاسیس گردیده و فعالیت خود را در صنعت برق آغاز نموده است فعالیت در ضمینه مونتاژ و تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع و   قدرت روغنی و خشک کمتلفات با هدف تولید انواع پستهای کمپکت مورد استفاده در شبکههای توزیع برق شروع به فعالیت نموده و هم اکنون محصولات این شرکت در اقصی نﻘاط کشور نصب شده و   مورد بهره برداری قرار گرفته است. در راستای تحقق اهداف کیفی مجموعه و با توجه به تولیدات منطبق بر استانداردهای بین‌المللی موفق به اخذ تاییدیه از آزمایشگاه مرجع KERI کره جنوبی شده است.

لینک وبسایت شرکت  ابداع صنعت برق

لینک دانلود کاتالوگ شرکت  ابداع صنعت برق

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

    پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

    پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یک پارک علم و فناوری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات