بازدید دکتر حکیم پور فرماندار شهرستان فیروزه از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید دکتر حکیم پور فرماندار شهرستان فیروزه از مرکز رشد فناوری نیشابور


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور؛ دکتر حکیم پور فرماندار شهرستان فیروزه از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت های فناور مستقر در این مرکز بازدید کرد.

شیرازی مدیر مرکز رشد فناوری نیشابور ضمن معرفی پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور، به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از ابتدای تاسیس مرکز تا کنون پرداخت. وی با اشاره به برخی از مهمترین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور مرکز رشد فناوری نیشابور، اعلام آمادگی این مرکز در توسعه رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی و آشنایی بیش از پیش مردم شهرستان فیروزه به ویژه جوانان، دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکر آموزش عالی و نخبگان این شهرستان اعلام نمود و با توجه به ظرفیت های این شهرستان در زمینه های کشاورزی و علوم دامی با همکاری شرکت های فناور،  اقدامات و فعالیت های مشترکی را برنامه ریزی و اجرایی کرد تا در این راستا و براساس توافق صورت گرفته طی هفته های آتی، اولین کارگاه ایده پروری و خلاقیت در این شهرستان برگزار گردد.

دکتر حکیم پور ،نیز در این بازدید ضمن آشنایی و دیدار با مدیران شرکتهای فناور و دانش بنیان و حوزه فعالیت آنها ، همکاری مرکز رشد فناوری نیشابور را در شهرستان فیروزه به منظور رونق فعالیتهای دانش بنیان و کمک به آموزش هدفمند و تقویت فضای کسب و کار موجود ارزشمند دانسته و بر همین اساس خواستار برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی نوین کسب و کار در این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان فیروزه در بخشی از این دیدار ، وجود آزمایشگاه گوهر سنگهای قیمتی واحد نیشابور در مرکز رشد فناوری نیشابور را بسیار مثبت ارزیابی نموده و و برند سازی و شناسنامه دار کردن فیروزه را یکی از مهمترین مباحث مرتبط با این گوهر سنگ قیمتی برشمرد که با توجه به تجهیزات موجود ، این آزمایشگاه نقش بسزایی در این مهم ایفا خواهد نمود.

وی همچنین خواستار انجام برنامه ریزی برای  حضور کارشناسان و مدیران شرکتهای فناور مرکز رشد فناوری نیشابور  به منظور توسعه و ترویج مباحث مربوط به  حوزه کسب و کار و کارآفرینی در  شهرستان فیروزه گردید.

همچنین خاطر نشان می نماید در این جلسه در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری خراسان و فرمانداری شهرستان نیشابور در راستای افزایش همکاری های مشترک ، نیز رایزنی هایی صورت گرفت .



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات